تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال چشمگیر هنرمندان از پنجمین جشنواره هنرمقاومت

استقبال چشمگیر هنرمندان از پنجمین جشنواره هنرمقاومتبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، امین صافی زاده مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره هنرمقاومت، گفت: با وجود اینکه بخش های متعدد و مختلفی در جشنواره داریم و با توجه به اینکه دوره پنجم جشنواره هنرمقاومت با شکل و سیاق مدرن تری برگزار می شود، استقبال از این جشنواره تا کنون عالی بوده است.

وی افزود: ما در این جشنواره قرار بود که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب در هر بخش چهل اثر را برای نمایشگاه انتخاب کنیم، اما از لحاظ کمی و کیفی آثار خوبی به دست ما رسید که سعی کردیم در اکثر بخش ها آثار منتخب بیشتری را در نمایشگاه و اکران معرفی کنیم.

صافی زاده با بیان اینکه تاکنون در ده بخش جشنواره هنرمقاومت آثار زیادی به دبیرخانه رسیده است که به نسبت ادوار گذشته رشد بسیار بالایی را شاهد هستیم،افزود: این امر توجه و دغدغه هنرمندان کشور را به آرمان ها و مسائل مبتلا به انقلاب اسلامی پس از گذشت چهار دهه نشان می دهد.

وی ادامه داد: تاکنون  داوری اولیه بخش های ده گانه به اتمام رسیده است و تیم داوری مراحل پایانی و نهایی انتخاب آثار را می گذرانند که در آینده ای نزدیک و با حضور اصحاب رسانه که تاکنون یاوران ما در این جشنواره  بوده اند، جزئیات بیشتری از ارسال آثار و مراحل پایانی جشنواره را دراختیار علاقه مندان این جریان عظیم فرهنگی قرار خواهیم داد.

صافی زاده تصریح کرد: آثار برگزیده در نمایشگاه اصلی جشنواره درمعرض دید عموم علاقمندان قرار داده می شود و ازنفرات برتر در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیر و تشکر خواهد شد.

گفتنی است انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح بهمن ماه سال جاری مرحله نهایی پنجمین جشنواره هنرمقاومت را با دبیری مسعود نجابتی و در ده بخش کارتون و کاریکاتور،عکس،طراحی صنعتی،تایپو گرافی،پرچم و کتیبه،تصویر سازی،گرافیک متحرک،نقاشی دیجیتال،پوستر،تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی پژوهشی در تهران برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال چشمگیر هنرمندان از پنجمین جشنواره هنرمقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..