تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فکر می کنید محبوب ترین پست اینستاگرامی تاریخ چه بوده؟

۸۲۰۱۳۴

۳۰۴ بازدید

با کمال تعجب، این پست توانست بیش از ۲۳ میلیون لایک در اینستاگرام دریافت کند و پست معروف کایلی جنر، مدل و هنرپیشه و شخصیت محبوب شبکه‌های اجتماعی را با ۱۸.۱ لایک را پشت سر بگذارد!

وبسایت یک پزشک: انتشار تصویری ساده از یک تخم‌مرغ، تمام رکوردهای پست‌های محبوب اینستاگرام را جابه‌جا کرد! اولین بار، یک حساب کاربری به نام «world_record_egg» در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۹ عکس این تخم‌مرغ را منتشر کرد. تخم‌مرغی در زمینه سیاه و سفید که بسیار ساده است و چیز خاص دیگری برای توضیح دادن ندارد.

فکر می کنید محبوب ترین پست اینستاگرام تا به حال چه بوده؟

اما با کمال تعجب، این پست توانست بیش از ۲۳ میلیون لایک در اینستاگرام دریافت کند و پست معروف کایلی جنر (Kylie Jenner)، مدل و هنرپیشه و شخصیت محبوب شبکه‌های اجتماعی را با ۱۸.۱ لایک را پشت سر بگذارد.

تا پیش از انتشار عکس تخم‌مرغ، اولین پست «کایلی جنر» از دخترش در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸، محبوب‌ترین پست در تمام تاریخ اینستاگرام محسوب می‌شد و کمتر فردی تصور می‌کرد عکس و پست دیگری قادر به شکست دادن آن باشد.

فکر می کنید محبوب ترین پست اینستاگرام تا به حال چه بوده؟

در تاریخ ۱۳ ژانویه، تصویر تخم‌مرغ ارسال توسط Egg Gang از ۱۴ میلیون لایک به ۱۸ میلیون لایک در بازه‌ای ۳ ساعته رسید که باز هم یک رکوردشکنی دیگر در اینستاگرام است. این جهش بزرگ توانست این پست را محبوب‌ترین پست اینستاگرام تا کنون کند.

فکر می کنید محبوب ترین پست اینستاگرام تا به حال چه بوده؟

این نخستین پست بسیار محبوب در اینستاگرام است که غیر انسانی بوده و با محوریت یک فرد مشهور و سلبریتی نیست. محبوب‌ترین پست‌های اینستاگرام متعلق به کریستیانو رونالدو، سلنا گومز، بیانسه و نظایر این‌ها است.

محبوب شدن عکس تخم‌مرغی در اینستاگرام، باز هم ما را یاد این سوال قدیمی می‌اندازد که اولین بار مرغ بود یا تخم‌مرغ؟ و اینکه چرا چنین عکس ساده‌ای باید بیش از ۲۳ میلیون لایک دریافت کند؟ چرا چنین عکسی توانسته محبوب‌ترین پست‌های سلبریتی‌ها را هم پشت سر بگذارد؟ آیا این یک سرفصل جدید در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای محبوب‌سازی شخصیت‌های غیر انسانی است؟ به هر حال، محبوبیت بالای این عکس همچنان محل ابهام و سوال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فکر می کنید محبوب ترین پست اینستاگرامی تاریخ چه بوده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..