تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات معجزه آسای سرنشینان قایق بادی از مرگ +فیلم

فرار معجزه آسای از مرگ سرنشینان قایق بادی + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرنشینان یک قایق بادی با خوش شانسی از حادثه‌ای مرگبار جان سالم به‌در بردند. در حالی که تنها چند متر به برخورد قایق بادی این افراد با یک فروند کشتی کروز مانده بود، آنها به طور معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به‌در بردند.

در ویدئویی که منتشر شده، لحظه نزدیک شدن قایق بادی این افراد به کشتی کروز به تصویر کشیده شده است. در حالی که سرنشینان این قایق بادی مرگ را در مقابل چشمان خود می دیدند، با خوش شانسی از مرگ گریختند. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود که کشتی کروز با فاصله اندکی از کنار قایق بادی عبور می‌کند. این ویدئو دو قایق موتوری را نیز نشان می‌دهد که پس از مشاهده نزدیک شدن خطرناک قایق بادی به کشتی کروز بلافاصله خود را به سرنشینان قایق می‌رسانند.

این ویدئو در تاریخ ۱۴ دسامبر و در سواحل شمال کشور نیوزلند تهیه شده است. مرکز امنیت دریانوردی محلی نیوزلند با انتشار این ویدئو ضمن هشدار به قایق‌سواران از آن‌ها خواست حین قایق‌سواری نکات ایمنی در محدوده کشتی‌های بزرگ را رعایت کنند. «پیتر بوئل»، سخنگوی این مرکز در این باره گفت: «اجازه ندهید سفر بعدی شما آخرین سفر زندگی‌تان باشد.»

او با اشاره به این حادثه اضافه کرد: «کشتی کروز ۱۲۲۰۰۰ تنی تنها با فاصله چند متر از این قایق عبور کرد و هر گونه برخورد قایق بادی با این کشتی می‌توانست منجر به حادثه‌ای مرگبار برای سرنشینان آن شود. این حادثه می‌توانست پایانی غم‌انگیز داشته باشد اما کشتی کروز موفق شد تا در مسیر حرکت خود در آخرین لحظه تغییری کوچک به وجود آورد.»

انتهای پیام/

تغییر مسیر کشتی کروز، جان سرنشینان قایق بادی را نجات داد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات معجزه آسای سرنشینان قایق بادی از مرگ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..