تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکثر مشکلات جامعه ریشه در فقر دارد

ساعت: 19:57 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448969

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به مباحث اقتصادی و فقر و بیکاری است گفت: جرایمی همچون سرقت، گرایش به اعتیاد و مشروبات الکلی و بسیاری از جرام دیگر ریشه در فقر دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،حجت الاسلام  محمدعلی قاصدی بعد اظهر  امروز در نشست با انجمن حمایت از زندانیان  با تشریح لزوم هماهنگی و همکاری و تعامل برای جذب مساعدت های مردمی به مددجویان گفت: یکی از راهکار های اساسی  برای جذب مساعدت های مردمی به منظور کمک به مدد جویان، فرهنگ سازی، آگاه سازی، اطلاع رسانی و انتقال مشکلات این قشراز جامعه به گوش مردم و مسئولین از طریق ابزار های نوین اطلاع رسانی و نهادهای فرهنگی به ویژه صدا و سیما است.

وی افزود: قرار گرفتن مردم و مسئولین در جریان مشکلات این افراد و خانواده های آنان موجب افزایش مساعدت های مردمی  شده و از طرفی احساس مسولیت بیشتر مدیران و مسئولان را رقم می زند چرا که مسلما بی تفاوتی به مشکلات و آسیب های این افراد می تواند آثار و تبعات منفی بیشتری در کل جامعه داشته باشد .

وی به مسئولین توصیه نمود تا با اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی لازم از خانواده های این افراد دیدار داشته باشند تا مستقیما در جریان مسائل و مشکلات این افراد قرار بگیرند در این صورت است که اقدام و اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات آنان بیش از پیش خواهند داشت.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به مباحث اقتصادی و فقر و بیکاری است گفت: جرایمی همچون سرقت، گرایش به اعتیاد و مشروبات الکلی  و بسیاری از جرام دیگر ریشه در فقر دارند که هرکدام از انها موجب برهم خوردن نظم اجتماعی  و بروز بزهکاری های فراوان در جامعه می گردد.

وی با اشاره به اقداماتی که در انجمن حمایت زندانیان استان صورت گرفته است گفت: یکی از اولویت های کاری انجمن حمایت زندانیان استان تلاش برای ایجاد درآمد مستمر و دائمی با استفاده از ظرفیت های مختلف به منظور  کمک به مدد جویان است و در این خصوص از مسئولین تمامی دستگاه ها و نهادها خواست همکاری و تعامل خوبی با انجمن حمایت از زندانیان استان داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکثر مشکلات جامعه ریشه در فقر دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..