تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاداش تیم ملی فوتبال به زودی پرداخت می‌شود

 پاداش تیم ملی فوتبال به زودی پرداخت می‌شود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه بازدید از طرح های ورزشی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پیرو درخواست وزارت ورزش و جوانان و موافقت معاون اول رئیس جمهور، اعتباری ویژه برای پشتیبانی، تامین نیازها و پاداش‌های تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این اعتبار اکنون در اختیار فدراسیون فوتبال است و پاداش مرحله نخست تیم ملی نیز در یکی دو روز آینده پرداخت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره تعیین تکلیف روسای فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: به مرور زمان به زودی نیز وضعیت این فدراسیون‌ها نیز مشخص خواهد شد.

سلطانی‌فر در بازدید از پروژه هتل المپیک گرگان گفت: در دومین سفر رئیس جمهور به استان گلستان تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش ورزش را در اولویت قرار دادیم تا این پروژه ها تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسد.

وی اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری گرگان با 25 درصد پیشرفت بلاتکلیف مانده که در این سفر منابع خوبی برای آن اختصاص یافت تا در سال 99 به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ساخت 2 مجتمع فرهنگی ورزشی در گرگان و گنبدکاووس نیز آغاز خواهد شد و اعتباری را نیز برای پروژه های کوچک نیمه‌تمام اختصاص دادیم.

انتهای پیام/ س

سفر وزیر ورزش به گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاداش تیم ملی فوتبال به زودی پرداخت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..