تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترخیص یکی از مصدومان حادثه علوم تحقیقات/ ۸ دانشجو هنوز در بیمارستان‌ بستری هستند

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در واحد علوم  تحقیقات دانشگاه آزاد اظهار کرد: ۸ نفر از دانشجویان واحد علوم تحقیقات در بیمارستان‌ها بستری هستند و خوشبختانه وضعیتشان رو به بهبودی است.

وی افزود: وضعیت دانشجویی که سطح هوشیاری پایینی داشت همچنان در همان حالت است و امیدواریم که طی روز‌های آینده این دانشجوی عزیز سلامت خود را به دست آورد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: یکی از مصدومان حادثه علوم‌ تحقیقات پس از بررسی‌های صورت گرفته امروز از بیمارستان مرخص خواهد شد.

گفتنی است؛ طی روز‌های گذشته تعدادی از مصدومان حادثه علوم  تحقیقات از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و تنها ۸ نفر دیگر تحت درمان پزشکان قرار دارند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از وضعیت سلامت  مصدومان حادثه علوم‌ تحقیقات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترخیص یکی از مصدومان حادثه علوم تحقیقات/ ۸ دانشجو هنوز در بیمارستان‌ بستری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..