تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالیباف: شرایط اقتصادی بسیاری از مردان را شرمنده خانواده کرده

۸۲۰۰۶۷

۸۶۳ بازدید

عضو تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر لزوم حل مشکل معیشتی مردم گفت: شرایط اقتصادی کنونی بسیاری از مردان را شرمنده خانواده کرده است.

خبرگزاری مهر: محمد باقر قالیباف شامگاه دوشنبه در دومین سالگرد شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، طی سخنانی مردم را راه حل مشکلات دانست و گفت: درست است، در شرایط تحریم قرار داریم، اما اگر مدیریت صحیح در بخش‌های اجرایی و قضایی صورت بگیرد، بسیاری از مشکلات حل می شود، اشکالات امروز کشور به دلیل مدیریت است و ظرفیت کشور بسیار بالا است.

وی رانت و فساد در کشور را معلول مدیریت ناصحیح دانست و گفت: شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است، که بسیاری از مردان در مقابل خانواده خود شرمنده‌اند، ما مسوولان باید دست این مردان را در روزهای سخت بفشاریم و افتخار همراهی و کمک کردن به آن‌ها داشته باشیم.

شهردار سابق تهران گفت: مردم در تمام مقاطع به وظیفه خود عمل کردند، و هیچ وقت کم نگذاشتند، همه ما که امروز در این کشور مسئولیتی داریم باید بدانیم مردم در همه صحنه‌ها حضور داشتند و به برکت حضور این مردم است، که انقلاب اسلامی حفظ شده و مقتدر است.

قالیباف اضافه کرد: هر زمان که کشور نیاز داشت، این مردم بودند، که به میدان آمدند و دشمنان را ناکام گذاشتند، امروز نیز مردم در شرایط سخت اقتصادی از مسئولان خود توقع دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهدای آتش نشان و فداکاری های آن ها اشاره کرد و افزود: شهدای آتش‌نشان از مصادیق جهاد فی سبیل‌الله هستند، آن ها با چشمان باز راه خود را انتخاب کردند و در حادثه تلخ پلاسکو همه شاهد از خودگذشتگی های آن ها بودیم، تعدادی از این شهدای جوان تازه داماد یا در اول زندگی با فرزندانی کوچک بودند، اما وقتی متوجه حادثه شدند داوطلبانه به سرعت به پایگاه و یا حتی مستقیم به دل حادثه رفتند و در نهایت ایثار و از خود گذشتگی به شهادت رسیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالیباف: شرایط اقتصادی بسیاری از مردان را شرمنده خانواده کرده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..