تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پافشاری مارکا؛ مسی ۴۰۰ گله نیست

۸۲۰۰۵۷

۱۳۸۶ بازدید

شب گذشته مسی با گلزنی به ایبار تعداد گل هایش در لالیگا را به عدد 400 رساند اما مارکا مسی را 399 گله می داند.

ورزش سه: شب گذشته مسی با گلزنی به ایبار تعداد گل هایش در لالیگا را به عدد 400 رساند اما مارکا مسی را 399 گله می داند.

 مارکا، پرتیراژترین و معتبرترین نشریه ورزشی کشور اسپانیا، اصرار دارد که بر خلاف تمام منابع خبری دیگر، مسی شب گذشته 400 گله نشده است و برای این امر دلیل محکمی هم دارد.

هفته 14 فصل 13-2012 بارسا موفق شد در نوکمپ، 5-1 بر بیلبائو غلبه کند و گل دوم با نظر متئو لاهوس، داور بازی به نام مسی ثبت شد. ضربه مسی پس از برخورد به "آموره بیه تا"، مدافع بیلبائو وارد دروازه شده بود.

مارکا معتقد است که توپ مسی داخل چارچوب نبوده و گل باید به نام مدافع بیلبائو ثبت شود. فصل 12-2011 در موقعیت مشابه نیز، مارکا گل فرناندو یورنته به بارسا را به نام پیکه ثبت کرد.

پافشاری مارکا؛ مسی ۴۰۰ گله نیست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پافشاری مارکا؛ مسی ۴۰۰ گله نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..