تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح جوانه حیات اورژانس ویژه دانش‌آموزان کشور

برگزاری دوره‌های آموزشی اورژانس ویژه دانش‌آموزاننفیسه میر‌کتولی معاون آموزش سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سازمان اورژانس کشور ویژه گروه‌های یازده‌گانه مختلف، آموزش‌هایی را در نظر گرفته است که یکی از این کلاس‌ها ویژه دانش‌آموزان و با همکاری وزارت آموزش پرورش است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مدارس سطح کشور تحت عنوان طرح جوانه حیات آموزش‌هایی می‌بینند و در حال حاظر این طرح به صورت پایلوت در سه استان انجام می‌شود.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور بیان کرد: آموزش فوریت پزشکی و اورژانس برای پهلوانان با همکاری باشگاه فدراسیون پهلوانی کشور انجام می‌شود و این طرح در مناطق و ایستانت‌های مختلف کشور اجرا و فراخوان آن به زودی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در زمینه تراما و حوادث ناشی از تصادفات سازمان اورژانس کشور کلاس‌های آموزشی ویژه گروه‌های پرخطر در استان‌ها انجام شده و دستور‌العممل عمومی آموزشی به زودی به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

میر‌کتولی اضافه کرد: آموزش عمومی مسائل فوریا‌های پزشکی به عهده سازمان اورژانس کشور با اولویت دست اندرکاران وسایل نقلیه انجام می‌شود تا ما شاهد کاهش آمار تصادفات و مسدومان ناشی از آن باشیم.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور ادامه داد: سازمان اورژانس کشور برای خوردسالان و دانش‌آموزان بالای ۶ سال آموزش‌هایی را تحت عنوان طرح جوانه حیات در نظر گرفته و این سازمان برای کودکان زیر ۶ سال در غالب طرح فرشته حیات آموزش‌هایی را به صورت کتاب های مصور و در مضمون شعر و داستان آموزش می‌دهد.

وی ادامه داد: طرح های آموزشی سازمان اورژانس کشور از طریق اپلیکیشن موبایل در دسترس است و همگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

میر‌کتولی افزود : آموزش تربیت مربی دو دوره انجام می‌شود که محتوای آن در حوزه فوریت‌های پزشکی است.

وی گفت: سازمان اورژانس کشور ویژه کارکنان و مدیران مترو کلاس‌هایی در زمینه فوریت‌های پزشکی را برگذار ممی‌کند، همچنین آموزش‌های عمومی ویژه‌ چارشنبه سوری در نظر گرفته است که دستورالعمل آن به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و آموزش پرورش ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: آموزش چارشنبه سوری ویژه گروه های پر خطر و در خصوص سوختگی در مدارس انجام می‌شود و پروتوکل سوختگی عمومی تخصصی نیز دز این زمینه به دانشگتاه‌های علمی پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است.

معاون آموزش سازمان اورژانس کشور یادآوری کرد: فراخوان آموزش های ویژه چارشنبه سوری ویژه گروه های مختلف در اوایل دی ماه به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

اجرای طرح جوانه حیات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح جوانه حیات اورژانس ویژه دانش‌آموزان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..