تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیگیری حادثه علوم تحقیقات در مراجع حقوقی و قضایی

پیگیری حادثه علوم و تحقیقات در مراجع حقوقی و قضاییبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،علی اکبر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام شخصی خود درباره نشست صمیمی با خانواده های داغدار حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم وتحقیقات نوشت:

بنده در کنار شما خانواده های محترم، سوگوار از دست دادن این عزیزان هستم و خود را موظف می‌دانم که علل حادثه را در مراجع ذی‌صلاح حقوقی و قضایی با جدیت پیگیری کنم.

بنده خود را متعهد می‌دانم که اقدامات لازم در جهت احقاق حقوق این عزیزان داشته باشم که این دانشجویان عزیز در راه علم تلاش کردند و براساس حدیث نبوی: «و اذا جاء الموت لطالب العلم وهو علی هذه الحالة مات وهو شهید: هرگاه جوینده دانش در حال آموختن علم، مرگش فرا رسد شهید مرده است».

به سهم خویش در جهت رفع آلام و مشکلات و التیام بخشی به درد و اندوه خانواده های عزیز، از هیچ کوشش معنوی و مادی فروگذار نخواهم کرد.

ولایتی

انتهای پیام/

 جلسه ولایتی با خانواده های حادثه علوم و تحقیقات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیگیری حادثه علوم تحقیقات در مراجع حقوقی و قضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..