تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصویر هستی مهدوی در «ماجرای نیمروز۲: رد خون» منتشر شد

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تصویر از هستی مهدوی در یکی از مهمترین نقش‌های «ماجرای نیمروز۲: رد خون»  با طراحی گریم فوق‌العاده شهرام خلج ساخته محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی رونمایی شد.

گفتنی است فیلم «ماجرای نیمروز»که در سال ۱۳۹۵  اکران شد به ترورهای سال ۱۳۶۰ پرداخت.داستان «ماجرای نیمروز۲: رد خون» در ادامه داستان قبلی عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسین روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

اولین تصویر هستی مهدوی در «ماجرای نیمروز۲: رد خون» منتشر شد

هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند.اولین نمایش این اثر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

انتهای پیام/

رونمایی از اولین تصویر هستی مهدوی در «ماجرای نیمروز۲: رد خون»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصویر هستی مهدوی در «ماجرای نیمروز۲: رد خون» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..