تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز خواندن دستفروش کنار بساطش +فیلم

نماز خواندن دست فروش کنار بساطشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترش شبکه های اجتماعی هر از چندگاهی تصاویری منحصر به فرد و متفاوت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب می‌کند.

پیش از این تصاویری متفاوت از نماز خواندن اقشار مختلف در اصناف مختلف در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود. حال به تازگی ویدئویی مشابه از میدان امام حسین(ع) یا همان شهرداری شهر ساری در فضای مجازی منتشر شده و آنچه در این فیلم مورد توجه قرار گرفته نماز خواندن یک دست فروش در کنار خیابان است.  

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز خواندن دستفروش کنار بساطش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..