تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی خیرخواهانه به نفع زندانیان به همت خداداد عزیزی

مهاجم سابق ابومسلم اظهار داشت: «گروهی در مشهد می‌خواهند برای آزادی زندانی‌ها تلاش کنند و از این دست کارها انجام دهند. یک زندانی محکوم به مرگ است و به زودی حکمش می‌آید و مدتی بازیکن تیم جوانان دهداری بوده است. یک بازی خیرخواهانه می‌خواهیم برای وی روز جمعه برگزار کنیم که اگر بشود کاری کنیم تا رضایت خانواده آن‌ها را بگیریم.»

وی افزود: «این یک تورنمنت سه تیمه است و تیم رسانه مشهد،پیشکسوتان خراسان و پیشکسوتان ۹۸ در آن شرکت می‌کنند. دو نیمه ۲۵ دقیقه بازی می‌کنیم و پیشکسوتان ۹۸ با رسانه بازی می‌کند و یک ۲۵ دقیقه هم با پیشکسوتان خراسان بازی می‌کنند. امیدوارم اتفاق خوبی رخ دهد، چون ما از بچه‌های ۹۸ درخواست کردیم بیایند و آن‌ها هم همیشه دنبال چنین کارهای خیری هستند. امیدوارم شروع خوبی برای مجموعه‌ای باشد که در آن بتوانیم به زندانی‌ها کمک کنیم.»

41255




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی خیرخواهانه به نفع زندانیان به همت خداداد عزیزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..