تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه نجات جان تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ +فیلم

صحبت‌های جوانی که تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ را نجات دادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمد. این هواپیما پس از خروج از باند فرودگاه فتح با منازل مسکونی این شهرک برخورد کرد.

مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله كرجی فردی بود که امروز صبح  از جان خود گذشت تا بتواند سرنشینان هواپیما را نجات دهد. او فیلمی از آن لحظات ضبط کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانیدتصاویر شهدای ارتش در سانحه هواپیمای بوئینگ ۷۰۷

او درباره مشاهدات خود در لحظه وقوع این حادثه در گفتگو با همشهری گفته است: من در یك پروژه ساختمانی در بخش شمالی شهرك زیبادشت كار می‌كنم. صبح تازه مشغول كار شده بودم كه صدای هواپیما را شنیدم.با شنیدن این صدا به سرعت سوار ماشین شدم و رد دود را گرفتم و خودم را به محل حادثه رساندم.

به دلیل برخورد هواپیما با ویلا، بخشی از دماغه پاره شده بود. از سوراخ آن به داخل نگاه كردم. دیدم دستی تكان خورد. رفتم داخل و ۲، ۳نفر را دیدم. یكی از آنها زنده بود. بقیه را نمی‌دانم. تكان نمی‌خوردند. هر طوری بود كمك كردم و آن مرد را از داخل هواپیما بیرون كشیدم.

در بین راه او فریاد می‌زد كه ۱۵نفر دیگر داخل هواپیما هستند. دوباره به سمت هواپیما دویدم. می‌خواستم آن دو نفری را كه دیده بودم بیرون بكشم. به هواپیما كه نزدیك شدم، آتش گر گرفت و بعد انفجار رخ داد. دیگر نتوانستم جلوتر بروم.

در ادامه ویدئویی که این جوان به عنوان فرشته نجات این سانحه در لحظه وقوع آن ثبت کرده را می توانید ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه نجات جان تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..