تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر

عرضه پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید شرکت چینی شیائومی تنها در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند فعالیت نمی‌کند. این شرکت در کنار تولید گوشی‌های همراه در زمینه ساخت گجت‌های مختلف، سیستم خانگی هوشمند، لپ‌تاپ و حتی خودکار نیز فعالیت دارد.

به عنوان نمونه از تولیدات این شرکت می‌توان به موبایل، تبلت، انواع کابل و لوازم جانبی موبایل، مونوپاد، نگه دارنده خودرو، شارژ فندکی، هدست بلوتوث، هدست واقعیت مجازی، ساعت هوشمند و موارد دیگری را نام برد. باید گفت این محصولات کیفیت خوبی نیز دارند و برخی از آن‌ها با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و در کشور‌های مختلف طرفدار دارند.

یکی از محصولات مطرح شیائومی که در آمریکا هم به فروش رسیده، پاوربانک با ظرفیت بالای ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر است. این پاوربانک به درگاه میکرو USB نوع C مجهز شده که به کاربر اجازه می‌دهد تلفن هوشمند یا تبلت خود را با طیف بالایی شارژ کند. همچنین برای استفاده تولیدات شرکت اپل، درگاه Lightning در این محصول طراحی شده است. این پاوربانک با نام Xiaomi Mi Slim Power Bank Pro به باتری آلومینیومی مجهز است و قابلیت شارژ سریع هم دارد. این محصول با لوازم جانبی خود قیمتی کمتر از ۳۰ دلار دارد.

عرضه پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر

شیائومی ممکن است مدل‌های دیگری از پاوربانک‌های خود را به آمریکا بیاورد. از جمله پاوربانکی که در وبسایت خرده‌فروشی چینی به نام Tmall دیده شده و Mi Power Bank 3 نام دارد. این پاوربانک حتی از محصول قبلی ذکر شده هم ظرفیت بیشتری دارد و با باتری ۲۰۰۰۰ میلی آمپری تولید شده که برای ورودی و خروجی از درگاه USB-C بهره می‌‎برد.

جدا از درگاه USB-C که نرخ ۴۵ وات را پشتیبانی می‎کند، از دو درگاه USB-A هم در این پاوربانک استفاده شده است. البته در صورت استفاده از یک درگاه، نرخ انتقال دو درگاه دیگر کاهش پیدا می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این پاوربانک این است که اگر در هنگام شارژ باتری آن، دستگاهی را به پاوربانک متصل کنید، شارژ باتری متوقف می‌شود تا ابتدا شارژ دستگاه متصل شده کامل شود.

عرضه پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر

قیمت این دستگاه در سایت Tmall معادل ۲۹ دلار بود که فعلاً ناموجود است و آمریکایی‌ها امید دارند تا این محصول دوباره در کشورشان به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: قیمت مناسب محصولات هوآوی و شیائومی، سامسونگ را مجبور به تولید سری M کرد

انتهای پیام/

پاوربانک جدید شیائومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه پاوربانک جدید شیائومی با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..