تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی‌های خنده‌دار شهید مدافع حرم در محاصره داعش +فیلم

شوخی‌های خنده‌دار شهید مدافع حرمی که در محاصره داعش بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روحیه بالا و شاداب شهدای مدافع حرم در طول دفاع شجاعانه و دلیرانه آن‌ها از حرم مطهر اهل بیت علیهم السلام زبانزد است و یاران و همرزمان شهدای مدافع حرم در بیان خاطرات خود از این شهدا به بیان آن می‎پردازند.

شهید مدافع حرم محمدرضا سنجرانی یکی از شهدای مدافع حرمی است که همچون سایر همرزمان خود در شرایط سخت جنگ نیز روحیه شاد و با نشاط خود را حفظ کرده و با وجود مجروحیت شدید با آن‌ها در حال بگو و بخند است.

این شهید مدافع حرم  در سال ۱۳۵۶ در بیمارستان بنت‌الهدی شهر مشهد در خانواده‌ای که با نام ایثار و شهادت آشنا بود، به دنیا آمد. پدرش رزمنده دفاع مقدس بود و حضور وی در جبهه‌های جنگ تحمیلی از جمله خاطرات اصلی محمدرضا بود. به گفته پدر شهید سنجرانی وی کارمند بانک و مربی آموزش نظامی بسیج نیز بود.

از وقتی خودش راه خدا و پیامبر (ص) را شناخت، در مسجد، جلسه قرآن و مجالس روضه حضور پیدا می‌کرد، مادرش هم از سادات بسیار معتقد بود و رضا را در کودکی با خودش به مجالس مذهبی می‌برد.

شهید محمدرضا سنجرانی را در میان شهدای مدافع حرم به نام «کرار» می‌شناختند و از جمله رزمندگان همرزم او در مناطق عملیاتی سوریه می‌توان به برخی از شهدای مشهور لشکر  فاطمیون همچون شهید مرتضی عطایی و شهید حسن قاسمی دانا اشاره کرد.

این شهید مدافع حرم سرانجام در مهرماه سال ۱۳۹۶ و مصادف با دوم محرم الحرام در منطقه دیرالزور در نبرد با تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: شهیدی که در دمای ۸ درجه زیر صفر ۴۰۰ متر را برای شناسایی سینه‌خیز رفت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی‌های خنده‌دار شهید مدافع حرم در محاصره داعش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..