تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل شیائومی 5G را عامل احیای بازار موبایل می‌داند

لی جون، مدیرعامل شیائومی، امیدوار است با رواج گوشی‌های 5G، بازار نسبتا راکد گوشی هوشمند جان تازه‌ای به‌خود بگیرد.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مسلما از وضعیت بازار این محصول در چین رضایت ندارند. بازار چین درنتیجه‌ی کشمکش‌های تجاری اخیر این کشور با ایالات متحده‌ی آمریکا پویایی خود را ازدست داده است. هفته‌ی گذشته، اپل اعلام کرد کاهش تقاضا برای آیفون در چین یکی از دلایل اصلی کاهش درآمد سالیانه‌ی این شرکت بوده است. به‌همین‌دلیل اپل به‌تازگی، قیمت آیفون 8 و آیفون XS و آیفون XR را برای فروشندگان چینی کاهش داده است.

در‌این‌میان، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شیائومی، تولیدکننده‌ی مطرح چینی، به آینده امیدوار است. لی جون (Lei Jun) در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده عرضه‌ی 5G در چین تقاضا برای گوشی‌های هوشمند را افزایش خواهد داد و احیا خواهد کرد. به‌گفته‌ی وی، وقتی 5G رواج پیدا کند، خرید گوشی‌های هوشمند جدید آغاز خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

لی جون پیش‌بینی می‌کند نسل پنجم ارتباطات تقاضا برای خدمات آنلاین شیائومی، مانند استریم موسیقی و فیلم را نیز افزایش خواهد داد.

به گفته‌ی تحلیلگران، پنجمین نسل ارتباطات رادیویی علاوه بر افزایش سرعت اینترنت کاربران، صنایعی مانند حمل‌ونقل و پزشکی و تجارت را متحول می‌کند و به ظهور نوآوری‌هایی در آن‌ها منجر می‌شود.

شیائومی در آینده‌ی نزدیک، اولین گوشی خود با پشتیبانی 5G را رونمایی خواهد کرد. این گوشی نسخه‌ی بهبودیافته‌ی جدیدترین پرچم‌دار این شرکت چینی، یعنی می میکس ۳ است. نسخه‌ی جدید می میکس ۳ افزون‌بر پشتیبانی از 5G، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ و احتمالا دَه گیگابایت رم مجهز خواهد شد. نسخه‌ی کنونی این گوشی از اسنپدراگون ۸۴۵ و حداکثر هشت گیگابایت رم بهره می‌برد. لی جون می‌گوید:

در چین، ضریب نفوذ یا رواج گوشی‌های هوشمند بسیار زیاد است؛ اما فکر می‌کنم در آستانه‌ی 5G قرار داریم و معتقدم وقتی گوشی‌های مجهز به این قابلیت رواج پیدا کنند، تقاضای کلی گوشی در چین به اوج خود بازخواهد گشت.

می میکس 3 / Mi mix 3

تصویر نسخه‌ی فعلی می میکس ۳

با وجود شایعات فراوان، شیائومی هنوز به بازار ایالات متحده‌ی آمریکا وارد نشده است. تابستان گذشته، گفته می‌شد این اتفاق در سال ۲۰۱۹ به‌وقوع می‌پیوندد؛ اما شاید الآن بهترین زمان برای ورود تولیدکننده‌ی چینی گوشی هوشمند به بازار آمریکا نباشد. هواوی و ZTE با اتهام دولت آمریکا مبنی بر تهدید علیه امنیت ملی مواجه شده‌اند و جنگ تجاری بین چین و آمریکا در جریان است. تعجبی ندارد شیائومی فعلا از ورود به بازار آمریکا پا پس بکشد تا وضعیت در بازار آمریکا برای پذیرش این شرکت مهیا شود.

لی جون پیش‌تر در مصاحبه‌ای گفته بود شیائومی به هشتاد کشور جهان وارد شده و امیدوار است این تعداد را افزایش دهد.

براساس پیش‌بینی مؤسسه‌ی CSLA، شیائومی در سال جدید با ۱۵ درصد افزایش فروش، ۱۳۵‌ میلیون گوشی خواهد فروخت. این رقم از هواوی کمتر است؛ اما با فاصله از سایر رقبای داخلی نظیر اوپو بیشتر اشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل شیائومی 5G را عامل احیای بازار موبایل می‌داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..