تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت بحرانی مجموعه ورزشی علی دایی

ورزشگاه علی دایی اردبیل نواقص پُر شماری برای برگزاری مسابقات دارد، طوری که می‌توان آن را به ماکتی از یک استادیوم فوتبال شبیه دانست.

ورزش سه نوشت: خردادماه سال ۸۷ در پنج کیلومتری شهر اردبیل ورزشگاهی به نام علی دایی افتتاح شد تا به نوعی وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان این استان از افتخارآفرینی‌های این اسطوره فوتبال ایران و اردبیل قدردانی کرده باشند.

اما در واقع ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی، تنها یک ماکت از استادیوم فوتبال است و نواقص بسیار زیادی برای برگزاری بازی‌های لیگ‌های کشوری و حتی استانی دارد.

ساخت این ورزشگاه در یک مسیر بد شرایط آب و هوایی و غیر کارشناسی که در بیشتر روز‌های سال، همراه با وزش شدید باد همراه است، ازجمله نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

نبود سیستم گرمایشی در ورزشگاه علی دایی اردبیل، رختکن تیم‌های میزبان، مهمان و داوران را تبدیل به سرمایی شبیه دمای سیبری کرده و از سوی دیگر نبود آب در داخل رختکن و سرویس‌های بهداشتی، فاجعه در میزبانی تیم‌های اردبیلی را رقم زده است.

به گفته مدیر مجموعه ورزشی علی دایی، این استادیوم در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی است و آن‌ها اجازه دسترسی به موتورخانه این ورزشگاه را ندارند.

اکنون مشخص نیست این ورزشگاه تا چه زمانی زیر نظر سازمان مسکن و شهرسازی خواهد بود، اما مسئله‌ای که عیان است آبروی اردبیل در میزبانی مسابقات فوتبال به شکل عجیبی زیر سوال رفته و بازیکنان تیم‌های مهمان، ازجمله تیم مهر تهران حسابی از این شرایط میزبانی گلایه و ابراز ناراحتی شدید کرده‌اند.

اکنون انتظار می‌رود مسؤولان استان و ورزش اردبیل همانطور که شرایط میزبانی را به نحوه عالی برای مسابقات جهانی و آسیایی درسالن رضازاده آماده می‌کنند، فکر اساسی هم برای تجهیز نواقص ورزشگاه علی دایی داشته باشند.

مطمئنا وقتی مسئولان AFC در بازدید از استادیوم آزادی ۲۰۰ مشکل در ورزشگاه را مشخص کردند، اگر بازدیدی از استادیوم علی دایی داشته باشند، در بدو حضور در اردبیل، ورودی ورزشگاه دایی را پلمپ می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت بحرانی مجموعه ورزشی علی دایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..