تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




9 گردشگر گرفتار در کویر بشرویه نجات یافتند

فرمانده انتظامی بشرویه گفت: 9 گردشگر که با دو دستگاه خودرو در کویر گرفتار شده بودند توسط نیروهای انتظامی این شهرستان نجات یافتند.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر گرفتار شدن 9 گردشگر با دو دستگاه خودرو در رمل های کویری بشرویه و درخواست امداد رسانی آنان، بلافاصله تیم های امداد و نجات یگان امداد پلیس به حوزه کویری این شهرستان اعزام شدند.

با مشخص نبودن موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در کویر، ماموران تمامی مسیرهای فرعی محدوده اعلامی را بررسی کردند که بعد از حدود 2 ساعت جست و جوی طاقت فرسا، گردشگران در عمق کویر مشاهده و با تلاش مأموران خودروها از رمل خارج شد.

با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر، مأموران با کمک یک دستگاه خودرو کمک دار محلی خودرو ها به مسیر جاده اصلی هدایت کردند و گردشگران به سفر خود ادامه دادند.

وی با توصیه به گردشگران برای بازدید از کویر بشرویه گفت: به دلیل گستردگی کویر، گردشگران بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر به کویر خودداری کنند.

مرکز شهرستان بشرویه در شمال خراسان جنوبی و 300 کیلومتری بیرجند قرار دارد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «9 گردشگر گرفتار در کویر بشرویه نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..