تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش + عکس و زندگی رها اعتمادی

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش + عکس و زندگی رها اعتمادی بیوگرافی رها اعتمادی

مجری مشهور رها اعتمادی متولد 12 آبان 1363 در تهران متولد شد . رها اعتمادی که مجری و شاعر است و تحصیلات وی : فارغ التحصیل لیسانس رشته جامعه شناسی با گراش رسانه و روانشناسی دانشگاهی در ایالات امریکا می باشد. شایعه ازدواج رها اعتمادی با گوگوش یکی از جنجالی ترین خبرها در مورد رها اعتمادی بود.

ازدواج و همسر رها اعتمادی

در رسانه ها شایعات مختلفی از ازدواج رها اعتمادی منتشر شده است که جدید ترین ان ازدواج رها اعتمادی با گوگوش  بوده که هیچوقت تایید نشده است.

برخی هم گفته اند رابطه بین رها و گوگوش وجوددارد !

خواهر و برادران رها اعتمادی

یک برادر و خواهر بزرگ‌تر از خود دارد ؛ خواهرش ندا 2 سال و برادرش بابی 6 سال از رها اعتمادی بزرگتر هستند، نام خانوادگی قبلی این خانواده بنی اعتمادی بوده است که بعداً به اعتمادی تغییر نام یافته است.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش + عکس و زندگی رها اعتمادی

افشاگری پدر رها اعتمادی

پدر رها اعتمادی، حسن اعتمادی که خود قبلا مجری و تهیه کننده شبکه من و تو بوده است که مسئولیت سردبیری اتاق خبر را برعهده داشت در اقدامی جنجالی به افشاگری پرداخت و گفت بودجه شبکه من و تو دولتی است و از طرف پنتاگون تامین میشود. او بارها گفته باید پسرش به مردم واقعیت را بگوید ؛ پدر رها اعتمادی نیز بعد از سال‌ها خوش خدمتی علیه این شبکه قد علم کرد !!

حسن اعتمادی پدر رها اعتمادی مجری و تهیه کننده برنامه شبکه من و تو مدعی شد بودجه من و تو بودجه دولتی و از طرف پنتاگون است، حسن اعتمادی سردبیر اتاق خبر شبکه من و تو بوده است.

 مهاجرت از ایران

رها اعتمادی در تهران از پدر حسابدار و مادر خانه دار متولد شد ؛ تنها زمانی که 9 ماهه بود به همراه خانواده از ایران به سوی سوئد مهاجرت کردند، او در 19 سالگی برای تحصیل به کشور آمریکا رفت و بعد از تحصیلات ساکن کشور انگلستان شد؛ او حالا در لندن زندگی میکند.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش + عکس و زندگی رها اعتمادی

علاقه به ورزشکار

ورزش را از کودکی با تنیس شروع کرد وقتی 16 ساله بود نخسیتن بار از سوی فدراسیون ورزشی سوئد برای مسابقه راهی ایران شد ودر تنها سفرش به ایران مفام سوم را کسب کرد ؛ رها اعتمادی در حال حاضر مربی تنیس در لندن نیز می‌باشد.

عمو کارمند درباری شاه

یکی از عموهای رها شخصی بنام آرش اعتماد از کارکنان دربار پادشهای محمدرضا پهلوی بودو اغلب وقت خودرا در کاخ نیاوران مشغول خدمتگذاری به درباریان گذراند. او بعد انقلاب با ثروت کلانی از کشور خارج شد.

شروع ترانه سرایی

ترانه سرایی و شعر گفتن را از سن 14 سالگی شروع کرد . از همان دوران به محافل شاعرانه و ادبی علاقمند بودو حضور جدی داشت او در حال حاضر ترانه سرایی تعدادی از خواننده هاي‌ مشهور ان ور آبی مخصوصا گوگوش را برعهده دارد.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش + عکس و زندگی رها اعتمادی

همکاری با شبکه من و تو

حضورش در لندن و سابقه خانوادگی اش باعث آشنایی با کیوان عباسی مدیر شبکه من و تو شد و خیلی زود توانست به عنوان تهیه کننده وارد این شبکه شود، سپس مجری گری چند برنامه مشهور این شبکه بنام هاي‌ آکادمی موسیقی گوگوش، استیج و تهیه کنندگی چندین مستند را برعهده داشت.

ماجرای همنجسگرایی

اخبار گوناگونی از همجنس بودن وی منتشر شده و اخبار و شایعات به ازدواج وی با شاهین نجفی خواننده مرتد نیز کشیده شده است که صحت انها هیچ موقع تایید و اثبات نشده است.

همچنین در خبر مدعی شدند وی به دلیل تجاوز جنسی به پسر یازده ساله مورد تعقیب پلیس انگلستان است که این خبر نیز بعد از مدتها به باد فراموشی بدون اسناد سپرده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش + عکس و زندگی رها اعتمادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..