تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظاتی خنده‌دار از شادی پس از گل کودک ۲ ساله +فیلم

لحظه خنده دار از شادی پس از گل کودک 2 ساله+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار تماشای رقابت‌های فوتبالی در تمام سنین همیشه داغ است. گویا علاقه به فوتبال از بدو تولد در خون مردم و به خصوص آقایان جریان دارد.

اما این بار این کودک اسکاتلندی که فقط ۲ سال سن دارد، در علاقه به فوتبال رکورد زده است. او در دیدار قهرمانی دو تیم رنجرز و سلتیک در لیگ برتر اسکاتلند چنان محو تماشای بازی از طریق تلویزیون است و پس از گل تیم مورد علاقه‌اش چنان از خود شادی نشان می‌دهد که گویا یک طرفدار بزرگسال مشغول دیدن مسابقه است.

ویدئویی که از صحنه شادی بعد از گل از این پسر بچه گرفته شده در حدود ۲ میلیون بازدید کننده داشته و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

واکنش بامزه کودک دوساله از گل فوتبالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظاتی خنده‌دار از شادی پس از گل کودک ۲ ساله +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..