تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احترام به حریم دیگران از توصیه های مهم دین اسلام است/افراد بر مبنای اصل شایسته‌سالاری گزینش شوند

آیت الله علوی گرگانی گفت:هسته گزینش نباید پست‌های موجود را بر مبنای سفارش اطرافیان در اختیار برخی افراد صاحب نفوذ قرار دهد، عدم توجه به اصل شایسته‌سالاری ارتباط کاملی با مسئله حق‌الناس و تضعیف حقوق دیگران دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با اعضای هسته گزینش آموزش‌وپرورش استان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد،گفت: آن چیزی که انسان را به سعادت می‌رساند همراهی عمل صالح و ایمان است.

وی بی‌اخلاقی‌های موجود در جامعه را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: متأسفانه در وضعیتی قرار داریم که برخی افراد وارد حریم دیگران شده و در آن دخالت می‌کنند، از مشکلات کنونی جامعه این است که بسیاری از افراد خود را بر حق دانسته و دیگران را متهم می‌کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام عنوان کرد: احترام به حریم دیگران از توصیه‌های مهم دین مبین اسلام است، متأسفانه برخی افراد به‌راحتی در حریم دیگران دخالت کرده و به حقوق افراد دیگر تجاوز می‌کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: عمل کردن به پند و اندرز سبب می‌شود که انسان از انحراف و خطا مصون بماند. اهمیت هسته گزینش در این بوده که حقوق دیگران در ارتباط است بنابراین باید پست‌های تعریف‌شده را در اختیار افرادی قرار دهد که انسان‌هایی مؤمن و متعهدی باشند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان روایتی ادامه داد: طبق روایات اسلامی در روز قیامت برخورد بسیاری شدیدی با افرادی می‌شود که به حقوق و حریم دیگران تجاوز کرده باشند.

وی با اشاره به اهمیت شایسته‌سالاری در امر گزینش اشاره کرد: هسته گزینش نباید پست‌های موجود را بر مبنای سفارش اطرافیان در اختیار برخی افراد صاحب نفوذ قرار دهد، عدم توجه به اصل شایسته‌سالاری ارتباط کاملی با مسئله حق‌الناس و تضعیف حقوق دیگران دارد.

انتهای پیام/ ح

گزینش افراد بر مبنای اصل شایسته‌سالاری باشد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احترام به حریم دیگران از توصیه های مهم دین اسلام است/افراد بر مبنای اصل شایسته‌سالاری گزینش شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..