تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون به مناسبت سالروز میلاد عقیله بنی هاشم (س) در جوار حرم مطهر حضرت علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم سخنران ویژه این مراسم بود؛ وی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) گفت: حرکتی در دنیا به تاسی از انقلاب اسلامی ایران شروع شده و در مقابل هم جبهه‌ای که در برابر اسلام به وجود آمده جنگی است نابرابر؛ استکبار با تمام قوا به میدان آمده و جبهه مقاومت با دست خالی و تکیه بر ایمان و روحیه شهادت طلبی در مقابل آن‌ها ایستاده است و اگر نبود این روحیه شهادت‌طلبی و ایمان، نمی‌توانستیم ۴۰ سال مقاومت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس روز‌هایی را گذراندیم که دو سوم کشور زیر آتش دشمن بود یادآورشد:به یاد داریم که از زمین و هوا مورد تجاوز قرار گرفته بودیم، ولی مردم ایران به فرمان امام خمینی (ره) اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران در دست دشمن باقی بماند.

وی  اضافه کرد: امروز وظیفه ماست که از این جبهه مقدس پشتیبانی کنیم و با استکبار افسارگسیخته که درصدد فتح جهان است به نبرد برخیزیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه خون شهدای پاکستانی، بحرینی، افغانستانی، یمنی و فلسطین سرانجام به هم می‌پیوندد اشاره کرد: در نهایت جشن آزادی قدس را در این سرزمین برپا خواهیم کرد.

وی با اشاره به خاطرات شهید عباس دوران خلبان شجاع ایرانی،تصریح کرد: زمانی ایران قصد داشت یک پل در بغداد را در سخت‌ترین شرایط بمباران کند، این شهید بزرگوار وقتی پیرمردی را دید که سوار بر مرکب خود در حال گذر از آن پل است، زیر آتش ضد هوایی عراق آنقدر صبر کرد تا او بگذرد و سپس پل را منفجر کند، این روحیه جز ایمان به خدا و عمل بر اساس اعتقادات پاک نیست.

حجت الاسلام اسکندری بیان کرد: خانواده شهدای لشکر زینبیون فرزندان خود را برای دفاع از حرم زینبی و کیان اسلام تقدیم کردند و اجر این صبر را نیز خداوند به آن‌ها خواهد داد.

انتهای پیام/ح

ایمان و شهادت‌طلبی رمز پایداری ۴۰ ساله نهضت اسلامی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..