تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرسی از بازار زنجان تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود

ساعت: 16:36 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448768

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر بازار استان زنجان گفت: بازرسی از بازار تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ناصر فغفوری در جمع خبرنگاران با تاکید بر افزایش نظارت بر بازار زنجان اظهار کرد: مردم باید در رفاه و آرامش باشند و سازمان صنعت و معدن با متخلفین برخورد جدی می‌کند..

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در برخورد با متخلفین و نظارت از بازار بسیار خوب است ولی باید این نظارت‌ها بیشتر شود.

وی به افزایش نظارت و بازرسی بر بازار استان زنجان ابراز کرد: در حوزه گوشت قرمز بر اساس بررسی‌های انجام‌ شده بخش عمده‌ای از دام سنگین استان از استان قزوین تأمین می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان انجام‌ شده و در این راستا توسط بازرسی‌ها 2 هزار پرونده تشکیل‌ شده است.

فغفوری تأکید کرد: بازرسی از بازار تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود تا امنیت و آرامش بازار حفظ شود و سامانه ۱۲۴ به‌صورت شبانه‌روزی برای دریافت شکایت‌های مردمی فعال است و مردم تخلفات واحدهای صنفی را به این سامانه گزارش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرسی از بازار زنجان تا پایان سال با قوت بیشتری انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..