تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ابوذر اواخر بهمن ماه سال ۹۷ برگزار می شود

ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448818

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری جشنواره ابوذر اواخر بهمن ماه سال 97 در اردبیل خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی لطفی در گفتگو با  سبلان‌ما، اظهارداشت: جشنواره استانی ابوذر اواخر بهمن ماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به اینکه بخش استانی این جشنواره اواخر بهمن‌ ماه در اردبیل برگزار خواهد شد، ادامه داد: برگزاری این جشنواره به ارتقاء کیفیت محصولات رسانه‌ای در سطح ملی و استانی کمک می‌کند.

وی بیان داشت: بیش از 1850 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ابوذر ارسال شده بود که پس از سه روز داوری، آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری جشنواره ابوذر ارسال و تنها اثر برگزیده از بین آثار ارسالی به خبرنگار خبرگزاری فارس رسید.

لطفی از کسب رتبه دوم بخش خبر جشنواره ملی ابوذر توسط خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل خبرداد وگفت: بعد از داوری آثار دریافت شده در دبیرخانه جشنواه استانی ابوذر آثار برگزیده استانی به دبیرخانه ملی این جشنواره برای داوری ارسال شد که در بین آثار ارسالی مسعود لاهوت، خبرنگار خبرگزاری فارس استان اردبیل حائز رتبه دوم بخش خبر شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ابوذر اواخر بهمن ماه سال ۹۷ برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..