تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتفاع برف در مناطق کوهستانی خلخال به ۳۰ سانتیمتر رسید

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448799

بارش برف دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی نوبت عصر خلخال را خانه نشین کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی شهرستان خلخال امروز  در نوبت بعد از ظهر نیز  بع علت بارش برف تعطیل شدند.

وزش باد و بارش برف مدارس ابندایی و پیش دبستانی نوبت صبح خلخال را نیز  تعطیل کرده بود.

بارش برف از دیشب در خلخال آغاز شده است امروز شت بیشتری گرفت و طبق اعلام رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال ارتفاع برف در برخی مناطق خلخال به بیش ۳۰ سانتیمتر رسید.

 به گفته محمد قربانی با وجود تداوم بارش‌ها اما با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در حال حاضر به غیر از محور پونل به خلخال که از پاییز امسال به دنبال بارش باران و تخریب بخشی از آن مسدود شده، تمامی راه‌های ارتباطی این شهرستان باز و تردد در آنها جریان دارد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتفاع برف در مناطق کوهستانی خلخال به ۳۰ سانتیمتر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..