تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه های سفر رئیس جمهور به گلستان / از تاخیر دو ساعته تا انتظار مردم در هوای سرد

ساعت: 16:57 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448812

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد تا دومین سفر استانی خود را به این خطه شمالی انجام دهد، سفر روحانی و تعدادی از اعضای کابینه دولت به گلستان دو روزه است.

  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، در ادامه نظر شما را به حواشی این سفر جلب می نماییم:

حضور واعضی رییس دفتر رییس جمهور ، سید مناف استاندار گلستان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان و جمعی از مسئولان رده بالای کشوری و استانی در سالن انتظار فرودگاه کلاله برای استقبال از دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران.

Havashi1

ورشگاه تختی گنبددر ساعت اولیه

Havashi1

 

تجمع شهروندان گالیکش مقابل فرمانداری این شهرستان برای اعزام و استقبال از رییس جمهور در گنبدکاووس

همچنین دهیاران شهرستان گالیکش نیز اقدام به اعزام اهالی روستاها برای استقبال از رییس جمهور کرده‌اند.

Havashi1

Havashi1

Havashi1

تجمع شهروندان صادق‌آباد مقابل شهرداری این شهر برای اعزام و استقبال از رییس جمهور در گنبدکاووس/ اعزام بالغ به 3 دستگاه مینی بوس و 30 خودروی سواری

Havashi10

بنرهای جالب برای استقبال از رئیس جمهور

یکی از دهیاران بخش مرکزی گالیکش اعلام کرد کلی با هزینه کرد دهیاران بنر زدن که اجازه بردن بنرها به محل تجمع داده نشد.

Havashi1

Havashi1

Havashi1

Havashi1

ورزشگاه تختی یک ساعت 10/ رئیس جمهور با تاخیر دوساعته به گنبد می رسد/ مردم استان گلستان در هوای سرد در انتظار رئیس جمهور

با وجود اینکه اعلام کرده بودند مراسم سخنرانی رئیس جمهور در گنبد ساعت ۹ برگزار می شود اما با دو ساعت تاخیر مراسم آغاز می شود.

Rohani 1

 

ورود روحانی با استقبال آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان و خوش آمد گویی فرزند شهید مدافع حرم افشین ذورقی وارد فرودگاه کلاله شد و چند کلامی سخن گفت.

 

Havashi11

روحانی به صورت زمینی از گالیکش عبور کرد

یک هلی کوپتر هلال احمر، یک هلی کوپتر نیروی انتظامی در جلو کاروان و با کمی فاصله سه هلی کوپتر کبرا ارتش از پشت کاروان خودرویی رئیس جمهور را اسکورت میکنند.

تصویری جالبی از ذوق‌وشوق دانش آموزان گالیکش با مشاهده ۵ هلی کوپتر در آسمان شهرشان

Havashi12

 

روحانی وارد ورزشگاه شد

Havashi13

مردم ما قدردان انقلاب و دستاوردهای آن هستند باید قدر آن ها را بدانیم

آیت الله نور مفیدی امام جمعه شهرستان گرگان در ابتدای ورود رئیس جمهور به ورزشگاه اقدام به سخنرانی کرد و گفت: اوایل انقلاب گروه های وارداتی وارد استان ما شدند تا آن را بهم بریزند و امروز هم از بیرون مرزهای کشور به دنبال این هستند که نعمتی که خداوند به ما داده را از ما بگیرند، ولی مردم عزیزمان تا کنون و تا همیشه تاریخ دست رد به سینه آنها میزنند. مردم ما قدردان انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

Havashi14

وی افزود: کشور ما امروز عزت و استقلال و دستاوردهای علمی زیادی به دست آورده، اما این روزها مسائل گرانی و بیکاری مردم ما را نگران کرده است که انتظار همه مردم این است با زحماتی که هیئت دولت متحمل می شوند این مشکلات که همه را رنج می دهد برطرف شود.

امام جمعه شهرستان گرگان خواسته های مردم استان را به سرانجام رسیدن منطقه آزاد، ساخت راه آهن گرگان به گنبد و شاهرود و اتصال آن به راه آهن مشهد، ساخت و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و بیمارستان جامع سرطان، رفع مشکل آب مناطق مرزی و مرزنشینان که مرزبانان ما هستند و از نظر اقتصادی هم مشکلاتی دارند و به سرانجام رسیدن سد نرباب که نتیجه آن حل مشکل آب شهرستان های گنبد، مینودشت ، کلاله، مراوه تپه و بیش از ۱۰۰ روستا می شود، اعلام کرد.

امیدوارم به برکت این سفر عقب افتادگی ها جبران شود

سید مناف هاشمی استاندار گلستان نیز پیش از سخنرانی رئیس جمهور گفت: در طول دو ماه گذشته چیزی که لمس کردم این بوده که بیش از ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه اعضای هیئت دولت مباحث این سفر را بررسی کردند و هیچ عضوی از هئیت دولت را ندیدیم که نگاه مثبت به استان اقوام نداشته باشد که امیدوارم به برکت این سفر عقب افتادگی ها جبران شود.

Havashi16

جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه تختی گنبدکاووس

Havashi17

رئیس جمهور: ‌در روزهای پیش‌رو ۲ ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد‌

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور ‌دقایقی پیش در ورزشگاه تختی شهرستان گنبدکاووس در جمع مردم اظهار داشت: اولین قدم برای رفع فقر مطلق و کمک به اقشار محروم جامعه در بودجه ‌سال آینده در تبصره‌های 14،18 و 19 پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در تبصره 18 مهمترین مسئله کشور که اشتغال جوانان می‌باشد پیش‌بینی کردیم و می‌دانیم در این مقطع حساس جوانان باید در مسیر شغل قرار گیرند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمار بیکاری استان گلستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، بیان داشت: از مسئولان استان گلستان تشکر می‌کنم که از نظر آمار بیکاری امسال نسبت به سال گذشته کاهش بیکاری ولو اندک داشته و این نشان‌دهنده این است که جوانان و مسئولان در تلاشند تا از مشکلات عبور کنیم.

روحانی ادامه داد: طبق آمار اعلام شده توسط مسئولان استان گلستان تا پاییز امسال 600 هزار شغل در این استان انجام شده است اما تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

وی با اشاره به پرتاب دو ماهواره به فضا طی روزهای آینده گفت: ماهواره پیام که هم ماهواره‌‌بر و هم ماهواره توسط اندیشمندان و ایثارگران جوانان دانشگاه امیرکبیر ساخته شده است طی روزهای آینده در 600 کیلومتری فضا قرار خواهد گرفت و در روز 6 بار از بالای سر ما عبور خواهد کرد.

photo ۲۰۱۹ ۰۱ ۱۴ ۱۱ ۲۴ ۵۸

رئیس‌جمهور اضافه کرد: این ماهواره‌های پرتاب شده ماهواره‌های عملیاتی است که روزانه همه مسائل کشور را در تمام سرزمین توسط دوربین و سنسورها در اختیار ما قرار خواهد داد.

روحانی با بیان اینکه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف در سالهای اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: کشور ما در مسائل تحقیقاتی، علمی و آ‌موزشی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است و این افتخار ماست. ما در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشتیم که در زمینه علم در حال حاضر مقام نخست را در خاورمیانه دارا می‌باشیم.

وی گفت: هیچگاه  بوی اختلاس استشمام نشده است و شیعه و سنی و در کنار هم با وحدت زندگی کرده‌اند. من دست همه بزرگان اهل سنت و شیعه را به سبب وحدت و اتحادی که در استان به وجود آورده‌اند می‌بوسم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امروز همه کاره این کشور ملت ایران هستند که در تمام انتخابات تصمیم می‌گیرند چه کسی را بر کرسی مسئولیت بنشانند.

روحانی افزود: در سال 92 و 96 با رأی بلند مردم بزرگ گلستان بار مسئولیت بر دوش بنده گذاشته شد و من از اینکه تاریخ این استان را ورق می‌‌زنم و می‌بینم که بیشتر شهرستان‌های این استان بیش از 95 درصد به این دولت رأی داده‌اند در برابر عزمت این مردم احساس مسئولیت سنگین می‌کنم و سر تواضع فرود می‌آورم. هر کاری برای این مردم انجام دهیم ذره‌ای از وظیفه سنگینی است که بر دوش داریم.

انتهای پیام/

  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه های سفر رئیس جمهور به گلستان / از تاخیر دو ساعته تا انتظار مردم در هوای سرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..