تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019

دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon The Hidden World 2019 کیفیت HDCAM

دانلود-انیمیشن-How-to-Train-Your-Dragon-3

عنوان انیمیشن: How to Train Your Dragon: The Hidden World – قسمت سوم مربی اژدها

سال انتشار: ۲۰۱۹

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه (نسخه پرده ای ۹۴دقیقه است)

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

کیفیت: HDCAM 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: این بار در انیمیشن چگونه اژدهای خود را تعلیم دهید ۳: دنیای پنهان (به انگلیسی: How to Train Your Dragon 3: The Hidden World 2019) هیکاپ ماجراجویی های خود را ادامه می دهد و متوجه می شود که بی دندون تنها اژدهایی نیست که به عنوان خشم شب شناخته می شود. او باید به دنبال دنیایی به نام جهان مخفی بگردد و یک یوتوپیای اژدهای مرموز را پیدا کند. اژدهایی به نام گریمل در آن جا زندگی می کند که تا قبل از زمان استخدام اژدها ها بهمین نام بوده است. هیکاپ تمام تلاش خود را برای رسیدن به رویای خودش که صلح در جهان اژدها ها بوده است انجام می دهد و در این راه خطرات زیادی برای وی ایجاد می شود.

خطراتی که در سرزمین خودش جریان دارد و حال او به عنوان رئیس خانه وظایف سنگینی برعهده دارد. او باید از راه های غیرممکن برای نجات زندگی خودش و کسانی که دوستشان دارد استفاده کند و مورد آزمایش های بسیاری واقع شود. حاکمیت وظیفه سنگینی است که بر دوش وی قرار دارد و حال بی دندون هم به عنوان خشم شب حضور بیشتری در این قسمت خواهد داشت.

هنگامی که بی دندون به صورت ناگهانی توسط زنی زنی به نام Lightfury نزدید می شود و هیکاپ تک و تنها در برابر خطر بزرگی که تهدیدش می کند قرار می گیرد. این خطر بزرگ باعث می شود که انسان ها و اژدها ها باهمدیگر به دنبال جهان مخفی باشند. در این راه دوستی ها آزموده می شود و قرار است که سرنوشت بسیاری از شخصیت های داستان نوشته شود. اما تنها راه اعزام شدن به این سفر است و برای تجربه یک یوتوپیای همراه با صلح، هیکاپ باید این چالش سخت را قبول کند.

info

When Hiccup discovers Toothless isn’t the only Night Fury, he must seek “The Hidden World”, a secret Dragon Utopia before a hired tyrant named Grimmel finds it first.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..