تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار ترزا می درباره برگزیت

۸۱۹۹۶۶

۲۸۲ بازدید

نخست وزیر انگلیس هشدار داده که توافق برگزیت در حال خارج شدن از مسیر اصلی خود است.

خبرگزاری مهر : «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس در آخرین تلاش‌های خود برای کسب رای لازم توافق مورد نظرش درباره برگزیت، هشدار داد که توافق برگزیت ممکن است از مسیر اصلی خود خارج شود.

هشدار ترزا می در مورد وضعیت برگزیت در حالی مطرح شده که تا چند روز دیگر قرار است توافق مورد نظر نخست وزیر در پارلمان انگلیس به رای گذاشته شود و بررسی‌ها حاکی از شانس کم این توافق برای کسب رای لازم است.

توافق ترزا می در مورد برگزیت هم با مخالفت کسانی روبروست که خواستار ترک اتحادیه اروپا بدون هیچ توافق هستند و هم حامیان ماندن در اتحادیه اروپا با آن مخالف و خواستار برگزاری همه پرسی مجدد هستند.

ترزا می که در لندن سخنرانی می‌کرد، گفت: برخی در پارلمان در تلاش برای جلوگیری از تصویب این توافق هستند و این شرایط ما را با بدترین وضعیت ممکن روبرو خواهد کرد.

پیش از این برخی نمایندگان خواستار استیضاح و یا استعفای ترزامی از مقام نخست وزیر در صورت شکست طرح او در پارلمان شده بودند.

گفته شده در صورت شکست طرح مورد نظر ترزامی درباره برگزیت، نمایندگان طرح خروج از اتحادیه اروپا را بدون هیچ توافقی مورد بررسی قرار خواهند داد.

روز گذشته نیز ترزا می ضمن رد برگزاری همه پرسی مجدد در مورد برگزیت، نسبت به خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هشدار داد، هرچند این اقدام را محتمل عنوان کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار ترزا می درباره برگزیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..