تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گوهران» سود هرسهم را ۲۸۷ریال اعلام کرد

صندوق

شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید در صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ سود هرسم را ۲۸۷ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید صورت های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۷را منتشر کرد.

این شرکت با سرمایه ۲ هزار میلیارد ریال سود خالص را ۵۷۴ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال و سود هرسم را ۲۸۷ریال اعلام کرد. «گوهران» سود انباشته این دوره را در مقایسه با دوره مشابه سال۹۶ با رشد ۳۹ درصدی به مبلغ ۸۸۷ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال رساند.

در صورت وضعیت پرتفوی این شرکت، سهام واگذار شده در مدت ذکر شده ۲ هزار و ۸۵۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بوده که سودی بالغ بر ۱۲۳ میلیارد و ۸ میلیون ریال در پایان سال مالی داشته است.

همچنین در پرتفوی شرکت های بورسی «گوهران» بهای تمام شده با رشد ۲۰۶ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال به بهای ۳ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال رسید. ارزش بازار آن نیز با افزایش یک هزار و ۲۷۴ میلیارد ریال به ۴هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گوهران» سود هرسهم را ۲۸۷ریال اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..