تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخطار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به ملی پوشان این کشور

اخطار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به ملی پوشان این کشوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه ورزشی سعودی، عربستان در بازی گذشته خود از سری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ توانست با نتیجه (صفر-۲) از سد لبنان بگذرد و صعود خود را به مرحله بعدی مسجل کند.

با این وجود بازیکنان عربستانی، سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را دست کم می‌گیرند، که در این‌باره سرمربی تیم ملی عربستان آنتونیو پیزی، در جدیدترین تمرین آماده سازی تیمش از بازیکنان خود تقاضا کرد که از اعتماد به نفس خود بکاهند و روز‌های باقی مانده از مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را جدی بگیرند.

او در این باره افزود: ما هنوز به هیچ اتفاق مهمی دست پیدا نکرده ایم.

او با این جمله هراسی در تیم خود انداخت تا اعتماد به نفس بالای بازیکنان کار دست تیم ملی ندهد. چرا که یک پیروزی می‌تواند غروری کاذب به بازیکنان انتقال دهد.

این رسانه سعودی در ادامه متذکر شد باید به تیم عربستان گوشزد کرد که آن‌ها تازه در ابتدای مسیر هستند. این راه بسیار طولانی است. ما از پیش قهرمان نیستیم و برای صعود به مراحل حذفی همه بازیکنان هر بازی را باید جدی بگیرند.

بیشتربخوانید:

حربه عربستان برای استفاده بهینه از میزبانی امارات در جام ملت‌ها

جواب رد بهترین بازیکن فوتبال جهان به پیشنهاد رئال مادرید

غافلگیری هواداران تیم آبی پوش توسط فدراسیون

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخطار سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان به ملی پوشان این کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..