تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحلیل فنی دیدار ایران در مقابل عراق/ شناسایی وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران در دیدار‌های این دوره جام ملت‌های آسیا بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشت و در ۲ بازی اول توانست با ۷ گل زده و بدون گل خورده پای به دیدار با عراق بگذارد و این در حالی است که عراق در بازی اول مقابل تیم فوتبال ویتنام غافلگیر شد و ۲ گل دریافت کرد و در نهایت با گل دقایق پایانی بازی را با زحمت و با حساب ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

از تحلیل فنی ایران در مقابل عراق تا وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی

ایران در دیدار برابر عراق در صورت تساوی هم به عنوان تیم اول گروه صعود خواهد کرد و تنها در صورت شکست به رده دوم گروه سقوط می‌کند و برای اینکه حریف دور بعد ما در مرحله حذفی از بین تیم‌های قطر و عربستان نباشد باید دیدار با عراق را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

کارلوس کی روش در ۲ بازی گذشته ترکیب‌های متفاوتی را امتحان کرد و در بازی اول عملکرد بهتری داشت و در بازی دوم با وجود پیروزی ۲ بر صفر برابر ویتنام عملکرد تیم ملی فوتبال قابل توجه نبود و باید دید در بازی با عراق ترکیب اولیه و ثانویه دستخوش تغییر می‌شود یا خیر؟

حضور وریا غفوری در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران باعث شد یک جابجایی مهم در تیم اتفاق بیافتد و آن هم تغییر اجباری مهدی طارمی بود.

عراق در بازی‌های گذشته خود نشان داد براحتی می‌تواند دروازه حریفان را با بازی خوب "مهند علی" باز کند، اما در همان بازی با ویتنام هم نقاط ضعف این تیم در خط دفاع مشخص شد.

عبور از دفاع عراق فقط با پاس‌های تک ضرب و سرعتی از میانه خط دفاع این تیم شکل گرفت و باید روی این نقاط ضعف کار کرد تا براحتی دروازه این تیم را باز کنیم.

نوع بازی تیم ملی فوتبال عراق در حملات بسیار شبیه ایران است و باید گفت: در تمام تیم‌های حاضر در جام ملت‌ها فقط عراق است که فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و به سبک ما بازی می‌کند.

حضور ۲ هافبک تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس که هر کدام ۲ گل را برای عراق به ثمر رسانده اند می‌تواند دیدار ایران و عراق را جذاب‌تر کند و جنگ اصلی بین هافبک‌های ۲ تیم در میانه میدان شکل بگیرد.

علیرضا بیرانوند تاکنون گلی دریافت نکرده است و دوست ندارد کلین شیت را در بازی با عراق از دست بدهد، به همین دلیل او نهایت تلاش خود را برای دریافت نکردن گل، به کار خواهد بست.

به نظر می‌رسد کارلوس کی روش روز‌های آخر حضور در تیم ملی فوتبال ایران را تجربه می‌کند و حداقل این بار موضوع جدی‌تر از قبل است مگر اینکه در این رقابت‌ها اتفاقی خاص بیافتد و البته با کلی امتیاز خواهی کی روش در صورت قهرمانی در آسیا ورق برگردد و کارلوس دوباره با ایران، جام جهانی دیگری را تجربه کند و به نوعی در نشستن روی نیمکت یک تیم در جام‌های جهانی هت‌تریک کند.

بازی با عراق از حیث شکست دور قبل ما در یک بازی دراماتیک حساسیت این بازی را بالا برده است و کُری خاصی در این دیدار شکل خواهد گرفت.

از تحلیل فنی ایران در مقابل عراق تا وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی

بازی با عراق بنا بر دلایل فوق اهمیت زیادی دارد و ایران برای رسیدن به جام باید همانطور بی رحمانه رقبا را از پیش روی بردارد و در این راه باید نیم نگاهی هم به داوران منتخب برای این بازی‌ها داشته باشد که البته روشن ایرماتوف ازبکستانی از مشهور‌ترین قاضیان فوتبال است که بازی ایران و عراق را قضاوت خواهد کرد، اما آنچه واضح است برخی داوری‌های مشکل دار تا اینجای بازی ها است که وحشتناک‌ترین حریف ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان و محل برگزاری نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دبی مشخص شد

جنگ شرق و غرب آسیا برای صعود به مرحله حذفی/ شانس بالای اماراتی‌ها برای صدرنشینی

۱۷ تیم در جست و جوی ۷ بلیت یک هشتم نهایی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحلیل فنی دیدار ایران در مقابل عراق/ شناسایی وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..