تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذب پرستار در سال ۹۸ پشت دیوار بودجه/ طرح تحول نظام سلامت با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند

شهریاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بودجه مناسب بای جذب پرستار درنظر گرفته نشده است/ جذب پرستار در سال 98 پشت دیوار بودجه و اختصاص ردیفحسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان مدیریت برنامه و بودجه با حوزه سلامت و بهداشت و درمان میانه‌ای خوب ندارد به همین دلیل بودجه مناسب برای جذب پرستاران تعلق نگرفته است، علی‌رغم برگزاری جلسات متعدد در کمیسیون بهداشت مجلس در راستای جذب نیروی پرستار و رفع کمبود شدید، متاسفانه سازمان مدیریت با وجود آنکه قول تامین بودجه داده بود اما با این موضوع موافقت نشد.

وی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت یکی از پروژه‌های خوب در حوزه بهداشت و درمان محسوب می‌َشود که به دلیل سنگ‌اندازی و یک‌سری مسائل این طرح با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند.

کمبود منابع بیمه مشکل جدی حوزه سلامت

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: امروزه بیمارستان‌ها با مشکلاتی بسیار روبرو هستند که علت برخی از مسائل مراکز درمانی کمبود منابع مالی صندوق‌های بیمه‌گر است و همین مسئله طرح تحول نظام سلامت را با مشکلاتی روبرو ساخته است.

شهریاری بیان کرد: متاسفانه حوزه سلامت ظاهرا مورد پسند برنامه و بودجه نبوده و از این رو در زمینه تامین بودجه حوزه بهداشت و درمان اقدام لازم و همکاری مناسبی از سوی سازمان مدیریت انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذب پرستار در سال ۹۸ پشت دیوار بودجه/ طرح تحول نظام سلامت با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..