تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نساجی؛ قربانی وعده های محقق نشده مسئولین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نساجی قائمشهر از زمانی که به لیگ برتر صعود کرد، روز های تاریک را تحمل می‌کند. نتایج متوسطی که برای ماندن آن ها در لیگ گرفته می شد، انگیزه را از قائمشهر ربوده بود. تیمی که پس از سال ها به لیگ برتر خلیج فارس رسیده است، حالا دچار بحرانی شده که چندان بی شباهت با وضعیت سپیدرود نیست، همسایه نساجی که چند کیلومتر آن سو در استان گیلان، برای بقا در لیگی می جنگد که برای او و هم‌تایانش به نظر نمی رسد جایی داشته باشد.

نساجی با جواد نکونام به لیگ برتر صعود کرد اما وعده های باشگاه درباره حضور در لیگ برتر، محقق نشد. برای مردمی که عمرشان را پای نساجی گذاشته بودند، تحمل دیدن نتیجه نگرفتن تیمشان از زهر هم تلخ تر بود. در چنین شرایطی، جواد نکونام هم‌چنان در نساجی خوب نتیجه می گرفت. با لیستی لبالب از بازیکنان سن بالا، نساجی فاصله زیادی از قعر جدول گرفته بود و تلاش برای نباختن به تیم های دشوار لیگ، به مهم ترین اصل جواد در قائمشهر تبدیل شده بود.

نکونام هر طور که می توانست نساجی را به نیم فصل رساند اما بی نظمی های تیم او را خسته کرده بود. حالا که در خروجی پیکان به مجید جلالی نشان داده شده بود، ستاره سابق استقلال تصمیم گرفت به پیکان برود. اما پیکانی ها هم بی حاشیه نبودند و قضیه نکونام که در پیکان بیخ پیدا کرده بود، با انتخاب حسین فرکی به عنوان سرمربی این تیم ختم به خیر شد. حالا نکونام بدون تیم مانده بود و به نظر می رسید بزرگترین ضرر نساجی، خراب کردن کارنامه جواد نکونام بود.

حالا اخباری منتشر شده که فیروز کریمی را سرمربی جدید نساجی معرفی می کند. انتخابی که نه تنها به نفع ماندن تیم قائمشهری در لیگ برتر نیست، بلکه ببر ها را وارد فاز جدیدی از حواشی خواهد کرد. برای تیمی که با نکونام بی حاشیه نتیجه نمی گرفت، یک مصاحبه جنجالی کریمی کافی است تا باخت را مقابل اکثر نتایجش تماشا کند. 

تمرینات نساجی که تا دیروز با علی آذری در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می شد، امروز تعطیل شد. پس از پیوستن حامد لک به باشگاه سایپا، خودروسازان از فرصت تعطیلی تمرینات نساجی استفاده کردند و با سجاد آشوری، امید سینک و ابوالفضل علایی وارد مذاکره شدند. در روز هایی که باشگاه نساجی هم مثل کارخانه‌اش تعطیل شده، فرشاد فرجی و حامد شیری پیشنهاد هایی از تراکتورسازی و ذوب‌آهن داشته‌اند.

صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی مازندران، چند روز است اعلام می کند در 24 ساعت آینده سرمربی جدید را معرفی خواهد کرد. اگر تا فردا سرمربی نساجی معرفی نشود، چند بازیکن دیگر از نساجی جدا خواهند شد؟ 8 بازیکن نساجی، بندی در قراردادشان دارند که می توانند به راحتی با باشگاه فسخ کنند. همان کاری که حامد لک انجام داد. شرایط نساجی وخیم است و هیچکس برنامه ای برای درمان ندارد. با وجود حمایت استاندار و نماینده مجلس از باشگاه،  تیم هر روز ویران‌تر می شود. حالا می توان فهمید چرا جواد نکونام تقریبا از ابتدای فصل به نساجی انتقاد داشت. باشگاهی که همه نیرویش را از نکونام می گرفت، حالا بدون حضور او سخت تر از همیشه نفس می کشد.

43255




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نساجی؛ قربانی وعده های محقق نشده مسئولین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..