تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای واکنش رهبر‌ انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی

ماجرای واکنش رهبر‌انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی در سال ۸۸به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «فتنه تغلب» مجموعه‌ای از بیانات و اقدامات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از انتخابات ریاست جمهوری و در جریان فتنه‌ سال ۸۸ است. این کتاب با نگاهی متفاوت و نو توانسته اتفاقات این برهه از تاریخ معاصر کشورمان را به مخاطبان ارائه دهد.

نگارنده این کتاب تلاش کرده ابهامات موجود از وقایع آن سال را با دلایل متقن از ذهن مخاطبان پاک کند و البته لایه‌های تازه‌ای از واقعیت را نمایان کرده و رسوبات ابهام و تردید در این‌ باره را از ذهن‌ها بردارد.

بیشتر بخوانید: آقا با کار احمدی‌نژاد مخالف بودند +تصویرنوشته 

در قسمتی از این کتاب روایتی از  واکنش رهبر‌انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی در سال ۸۸ منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این مطلب را بخوانید:

ماجرای واکنش رهبر‌ انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی در سال ۸۸

خبر ادعا شده بود که برخی مثلاً دوازده طبقه در یکی از نقاط تهران متعلق به خانم فائزه هاشمی یکی از روزنامه‌ها درج کرده بود و یکی از خبرگزاری‌های مخالف فتنه آن را بازنشر داده بودند، آقا پس از ملاحظه این خبر در روزنامه، آقا پس از ملاحظه این خبر در روزنامه، دستور پیگیری می‌دهند. پس از بررسی معلوم می‌شود خبر نادرست است.

به دستور ایشان، یکی از مسئولین دفترشان همه‌ روزنامه‌ها و خبرگزاری‌هایی را که این خبر را منتشر کرده بودند دعوت به جلسه می‌کند و به آن‌ها متذکر می‌شود آقا فرموده‌اند چرا مطلبی که خلاف است باید بنویسید؛ شمایی که متعهد هستید، شمایی که متشرع هستید چرا باید یک چنین کاری کنید، آقا در ادامه‌ نقد و اعتراضشان تأکید می‌کنند در مورد دشمنانمان هم حق نداریم خلاف بگوییم.

ماجرای واکنش رهبر‌انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی در سال ۸۸

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای واکنش رهبر‌ انقلاب به انتشار یک اتهام علیه فائزه هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..