تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت اینستاگرامی مهدی رحمتی به کاوه رضایی

تسلیت اینستاگرامی مهدی رحمتی به کاوه رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون شیخی از مهمانداران هواپیمای بوئینگ ۷۰۷، یکی از جان باختگان حادثه صبح امروز این هواپیما است. او پدر فرنوش شیخی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال بانوان و همسر کاوه رضایی بازیکن اسبق استقلال و فعلی کلوب بروژ بلژیک است.

بیشتر بخوانید:

ملی پوشان سابق فوتبال و والیبال ایران عزادار شدند

فیلمی از داخل خانه‌ ای که بوئینگ ۷۰۷ با آن برخورد کرد

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال و تیم ملی کشورمان با انتشار یک استوری در حساب اینستاگرام خود به کاوه رضایی درگذشت پدر همسرش را تسلیت گفت و نوشت:

کاوه عزیز، اتفاق امروز باز هم ثابت کرد که هیچ جنبنده‌ای از تقدیر خداوند بزرگ برای بندگانش با خبر نیست...

درگذشت پدر همسرت را تسلیت می‌گویم ، من را هم در غم خود شریک بدانید.

پدر فرنوش شیخی در میان قربانیان حادثه سقوط هواپیما

گفتنی است؛ صبح امروز هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ به سمت فرودگاه پیام در حال حرکت بود که خلبان به اشتباه در فرودگاه فتح کرج فرود آمد و در نهایت این هواپیما در شهرک مسکونی زیبادشت در شهرستان فردیس در استان البرز سقوط کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت اینستاگرامی مهدی رحمتی به کاوه رضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..