تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمازون اکو اتو، دستگاهی که همیشه در خودرو به آن نیاز دارید

آمازون اکو اتو دستگاهی همیشه در خودرو خود به آن نیاز داریدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آمازون با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به دستیار صوتی این شرکت و بهبود آن، این دستگاه را برای بکارگیری هر چه بهتر از در خودروها آماده کرده است.

الکسا دستیار صوتی آمازون راهنمایی جالب برای کسانی است با همگام با پیشرفت تکنولوژی پیش می‌روند و به دنبال راه‌حل‌های آسان برای مسائل موجود در زندگی روزمره هستند. آمازون که پیش از این به حوزه‌های مختلف فناوری‌های هوشمند راه پیدا کرده بود، اکنون با بهبود الکسا، دستیار صوتی کارآمدی را برای خودرو تولید کرده است.

الکسا اکو اتو - Alexa Echo Auto دستگاهی است که به طور مخصوص برای استفاده در خودرو طراحی شده و با نصب روی داشبور، فرامین صوتی راننده و دیگر سرنشینان خود را اجرا می‌کند. این دستیار صوتی می‌تواند دوستی مناسب و راهنمایی جالب برای همه سرنشینان خودرو باشد. این دستگاه به خصوص در ترافیک‌های سنگین و شرایط آب‌وهوایی بد با نشان دادن مسیر مناسب به راننده و نمایش وضعیت خودرو می‌تواند بسیار مفید باشد.

آمازون اکو اتو دستگاهی همیشه در خودرو خود به آن نیاز دارید

Echo Auto اطلاعات راهبری خود را از گوگل مپ و اپل مپ تهیه می‌کند و برای دسترسی به موسیقی‌های مورد علاقه سرنشینان خودرو با آمازون موزیک هماهنگ شده است. مدت کوتاهی پس از اولین عرضه اکو اتو در سال گذشته حدود ۱ میلیون درخواست برای خرید آن به دست آمازون رسید و این حجم وسیع از خریداران دستیار صوتی آمازون که مخصوص خودرو تولید شده، علاقه بسیار زیاد طرفداران فناوری به الکسا را نشان می‌دهد.آمازون اکو اتو دستگاهی همیشه در خودرو خود به آن نیاز دارید

در حالی که قیمت پیش‌خرید نسل جدید اکو اتو ۲۴.۹۹ دلار است، آمازون قیمت آن را پس از عرضه رسمی به بازار ۴۹.۹۹ دلار اعلام کرده است. این دستیار با قادر به اتصال بی‌سیم به آیفون و گوشی‌های همراه اندرویدی است و سرنشینان خودرو ضمن ارتباط صوتی با اکو اتو می‌توانند از طریق گوشی نیز آن را کنترل کنند.

آمازون اکو اتو دستگاهی همیشه در خودرو خود به آن نیاز دارید

آمازون اکو اتو دستگاهی همیشه در خودرو خود به آن نیاز دارید

بیشتر بخوانید: اولین دوچرخه مجهز به دستیار شخصی الکسا +تصاویر

انتهای پیام/

آمازون دستیار صوتی بهبود یافته خود را به طور اختصاصی برای خودرو عرضه می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمازون اکو اتو، دستگاهی که همیشه در خودرو به آن نیاز دارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..