تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی دستاورد‌های دانش آموختگان علمی کاربردی

نخستین جشن دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران در ۲۵ و ۲۶ دی ماه با تقدیر از دانش آموختگان برتر برگزار می‌شود.

به گزارش شمانیوز؛ دکتر فرامرز اکرمی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران با اشاره به برگزاری نخستین جشن دانش آموختگان این دانشگاه در روز‌های ۲۵ و ۲۶ دی ماه، گفت: این مراسم با حضور ۳۰۰۰ نفر از دانش آموختگان مراکز علمی کاربردی استان تهران، روسای اتحادیه‌های صنفی، کارآفرینان بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و فرهنگی هنری و همینطور شخصیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی کشوری و استانی در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

رونمایی دستاورد‌های دانش آموختگان علمی کاربردی

دبیر اجرایی مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران با تاکید بر اینکه در کنار برگزاری مراسم فوق، نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های دانش آموختگان استان تهران نیز برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این نمایشگاه طی دو روز، فرصت بسیار خوبی است تا دستاورد‌های دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران به عنوان یک دانشگاه مهارتی به نمایش گذاشته شود و فضای جدیدی است که ارتباط مناسبی برای تعامل هرچه بیشتر سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و صنوف مختلف با توانمندی‌های دانش آموختگان این دانشگاه ایجاد شود.

رونمایی دستاورد‌های دانش آموختگان علمی کاربردی

به گفته دکتر اکرمی، در حاشیه این مراسم از کتاب مشاغل استان تهران و تعدادی از دستاورد‌های دانش آموختگان دانشگاه رونمایی می‌شود.


انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی دستاورد‌های دانش آموختگان علمی کاربردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..