تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه‌های فرودگاه گرگان با ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه متمرکز پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۹ پروژه فرودگاه گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های تجهیز و توسعه سامانه‌های کمک ناوبری در این استان تصریح کرد: کلنگ توسعه اپرون و منبع بتنی آب در فرودگاه گرگان به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ابراز کرد: بهره‌برداری از سیستم تقرب دقیق فرودگاه گرگان ILS، بهره‎برداری از سیستم کمک‌ناوبری DVOR و بهره‌برداری از سیستم چراغ‌های تقرب دقیق، بهره‌برداری از ۳۰۰ متر توسعه باند پروازی و استریپ‌سازی باند و احداث سایت و جاده دسترسی از جمله پروژه‌های فرودگاه گرگان است.

آذری از احداث آشیانه خدمات فنی و مهندسی تعمیرات هواپیما خبر داد و گفت: این پروژه به منظور توسعه اهداف صنعت هوانوردی و ارتقای توان تعمیراتی انواع تایپ‌های هواپیما در داخل کشور صورت گرفته است.

وی افزود: طرح مذکور در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/پ

کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های فرودگاه گرگان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه‌های فرودگاه گرگان با ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی و افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..