تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم اعتلای ارزش‌های دینی در جهان بر دوش رهبر معظم انقلاب است

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام علی مرادی شامگاه یکشنبه در نشست استاندار با روحانیون و علمای استان کردستان، اظهارداشت: با شروع بکار نظام مقدس اسلامی در ایران از نظامی که همه هم و غمش نابودی اسلام بود رها شدیم تا حکومت اسلامی شکل گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و بر مبنای آموزه‌های اسلامی بوده و تداوم عزت و تعالی این انقلاب مردمی نیز در سایه توجه ویژه به آموزه‌های اسلامی است.

امام جمعه شهر بیجار ادامه داد: علما و روحانیون نقش محوری در هدایت افکار عمومی داشته و طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف پیشرو بوده اند.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: باید با دشمن شناسی به مقابله با توطئه‌های دشمنان بپردازیم و بدانیم که با دشمن شناسی می‌توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان در آینده مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه همه اقوام و مذاهب در کشور باید خود را با سلاح دشمن شناسی مسلح کنند و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره آماده باشند، بیان کرد: در حال حاضر شاهد وحدتی عملی در بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور هستیم و در سایه همین انسجام ملی روز به روز جایگاه بین المللی ایران اسلامی تقویت می‌شود.

انتهای پیام/م

اقوام و مذاهب در کشور باید خود را با سلاح دشمن شناسی مسلح کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم اعتلای ارزش‌های دینی در جهان بر دوش رهبر معظم انقلاب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..