تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره قم به دام قانون افتاد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مراد حسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت:مأموران کلانتری ۲۱ یزدانشهر،حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره را قبل از انجام سرقت دستگیر کردند.

جعفریان گفت:مأموران پس از ظن به یک دستگاه خودرو پراید در اطراف ساختمان‌های نیمه‌کاره به خودرو مذکور نزدیک شده که راننده با روئیت مأموران متواری، اما سرانجام با هوشیاری پلیس خودرو وی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

سرهنگ جعفریان با بیان اینکه نامبرده ۱۵ فقره سابقه کیفری در زمینه مواد مخدر و سرقت دارد،عنوان کرد: در بازرسی از خودرو وی، یک دستگاه دریل، یک دستگاه اتو لوله‌کشی، یک عدد چرخ زاپاس خودرو و تعدادی ابزارآلات مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/ح

سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره در قم دستگیر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره قم به دام قانون افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..