تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با صلاح‌دید محمد بنا در مسابقات جام تختی کشتی نمی‌گیرم/ آمادگی‌ام را برای کسب نخستین طلای جهانی حفظ می‌کنم

ساعت: 15:32 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448831

حسین نوری با اشاره به عدم وجود نامش در بین دعوت شدگان به تیم ملی گفت: با صلاح‌دید محمد بنا در مسابقات جام تختی کشتی نمی‌گیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات کشتی فرنگی جام تختی اظهار کرد: با صلاح دید محمد بنا سرمربی تیم ملی در این مسابقات کشتی نمی‌گیرم.

وی با بیان اینکه به غیر از بنده کشتی‌گیرانی همچون علیاری و عبدولی در مسابقات جام تختی به روی تشک نمی‌رویم، ابراز کرد: علاوه بر ما سه نفر کشتی‌گیران حاضر در تورنمنت ترکیه نیز در جام تختی حضور ندارند.

قهرمان کشتی فرنگی ایران بیان کرد: بعد از مسابقات جام تختی دو تورنمنت مجارستان و ترکیه را پیش رو داریم و بعد از آن خود را مهیای مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فعلا مشخص نیست در کدام یک از این مسابقات حضور داشته باشم، گفت: باید منتظر ماند و دید که کادر فنی و در راس آن محمد بنا چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت اما بنده آمادگی‌ام را برای تکرار قهرمانی آسیا و کسب نخستین طلای جهانی حفظ می‌کنم.

نوری با بیان اینکه ارتباط خوبی با سرمربی تیم ملی دارم، عنوان کرد: نظر کادر فنی برای بنده مهم است و در مسابقات جام تختی نیز صلاح دیدند تا بنده حضور نداشته باشم.

به گزارش موج رسا؛ رقابت های بین المللی کشتی جام تختی روزهای 4 و 5 بهمن ماه در اندیمشک برگزار می‌شود.

در وزن 87 کیلوگرم یعنی وزنی که حسین نوری در آن کشتی می‌گیرند اسامی فرنگی‌کارانی همچون رامین طاهری(خوزستان)، میلاد خسروی (اصفهان)، علی خلیل زاده (مازندران)، سامان عزیزی (کردستان)، مهدی فلاح (تهران) و بهروز هدایت(کرمانشاه) دیده می‌شود.

این فرنگی کار نام آشنای زنجانی مدال طلای قهرمانی آسیا و مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با صلاح‌دید محمد بنا در مسابقات جام تختی کشتی نمی‌گیرم/ آمادگی‌ام را برای کسب نخستین طلای جهانی حفظ می‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..