تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فوتسال جام حماسه ۹ دی در اردبیل به پایان رسید +تصاویر

ساعت: 10:02 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448694

مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی بسیج شهرستان اردبیل دیشب با معرفی تیم های برتر این دوره از رقابت ها در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، مسابقات فوتسال جام حماسه 9 دی بسیج شهرستان اردبیل دیشب با معرفی تیم های برتر این دوره از رقابت ها در اردبیل به کار خود پایان داد.

بهروز همرنگ مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان نوجوان و جوان بود، اظهارداشت: بیش از 12 تیم از نوجوانان و جوانان شهرستان اردبیل به مدت 10 روز در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات که در طول هفته بصیرت در سالن شهید دهقانی نیا اردبیل برگزار شد افزود: تیم های شهید بهشتی حوزه 2 شهری سپاه ناحیه اردبیل، شهید کارجو مشگین شهر و شهید ایرج مهری اردبیل توانستند مقام های اول تا سوم این مسابقات را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار سبلان‌ما ؛ این دوره از مسابقات با محوریت شهید جمشید نخستین احمدی برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فوتسال جام حماسه ۹ دی در اردبیل به پایان رسید +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..