تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندر امیرآباد مستعدترین نقطه مازندران برای تبدیل شدن به منطقه آزاد

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448782

نماینده ولی فقیه در مازندران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد ، این بندر را مناسبترین مکان در مازندران ، جهت معرفی منطقه آزاد دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله نورالله طبرسی ظهر امروز در جلسه ای که با حضور مدیر و جمعی از مسئولین بندرامیرآباد برگزار شد با بیان اینکه این بندر تمام زیرساخت های زیربنایی جهت تبدیل به منطقه آزاد را دارد گفت دستیابی به این مهم مستلزم وفاق ، همدلی و مازندران نگری مسئولین استانی از غرب تا شرق مازندران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دشمنان ، مسئله اقتصاد را جهت به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران هدف قرار داده اند افزود اجری اقتصاد مقاومتی وفق منویات مقام معظم رهبری به همراه وفاق ملی و استانی مدیران دلسوز می تواند نظام را از این پیچ تاریخی نجات دهد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه حفظ و نگهداری بندرامیرآباد به عنوان نقطه قوت و قلب تپنده اقتصاد استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است بر اصلاح قوانین ، اجرای مناسب اصل ۴۴ قانون اساسی و بسیج تمام امکانات و برنامه ریزی های مناسب در استان جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تأکید کرد.

طبرسی ادامه داد: این بندر یک بندر بسیار مهم در استان مازندران است که بابیش از ۱۰۰۰ هکتار وسعت می تواند نقش مهمی در صادرات از استان وحتی دیگر استانهای کشور به خارج ازکشورداشته باشد.

وی افزود: این بندربا ۱۵ پست اسکله بامتراژ۲۶۰۰متربعنوان بزرگترین بندرحاشیه دریای خزر است و به همین منظور در بحث اشتغال هم می تواند کمک حال دولت بویژه درجذب جوانان این منطقه وحتی دیگر شهرهای مازندران باشد.

این مسئول ادامه داد: بارها گفتم و باز هم می گویم بیایید اول این بندر رادرست کنید بعد دیگر شهرهایی که این پتانسیل را دارد در ان شهر هم اقدام شود بلاخره باید از یکجا شروع کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: مسئولان امر و دست اندرکاران بنشینند نظر کارشناسی بدهند و من هم نظرکارشناسی و درخواست استاندار و مسئولان امر را به مقام معظم رهبری ورئیس جمهور می‌رسانم و پیگیر خواهم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندر امیرآباد مستعدترین نقطه مازندران برای تبدیل شدن به منطقه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..