تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت ا.. نورمفیدی: مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری مردم را نگران کرده است / استاندار گلستان : امیدوارم این سفر عقب ماندگی های استان را مرتفع کند

ساعت: 15:31 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 شناسه خبر: 1448803

در دیدار رئیس جمهور با مردم استان گلستان مطرح شد ؛

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مشکلاتی که به خصوص این روزها به ویژه در مسائل اقتصادی، گرانی و بیکاری چیزهایی است که مردم بسیار خوب ما را نگران کرده و انتظار همه مردم این است که با تلاش هیئت دولت این مشکلات برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نور مفیدی در سفر رئیس جمهور در جمع مردم گنبد کاووس اظهارکرد: بسیاری از عناصر دشمن در ابتدای انقلاب تلاش می کردند اوضاع استان را بهم بریزند و امروز در بیرون از مرزها هم هستند که این امنیت را از استان ما بگیرند و همواره مردم استان از ابتداتا به امروزدست رد به سینه آنها می زنند.

وی افزود: ما مردمان خوبی داریم، زمانی که انقلاب ما بدست آمد تاکنون کشور در بخش های علمی و فن آوری پیشرفت های بسیار خوبی بدست آورده و عزت و استقلال کسب کردیم. باید قدر دادن آن چرا که خا به ما داده و بدست آوردیم قدر دادنند

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه مشکلاتی را که این روزها در مسائل اقتصادی و گرانی و بیکاری وجود دارد، تصریح کرد:  اینگونه مسائل چیزهایی است که مردم بسیار خوب ما را نگران کرده و انتظار همه مردم این است که ان شاا. به فضل الهی و زحماتی که مسئولین و هیئت دولت متحمل می شوند  آن را کاهش دهند.

نورمفیدی با اشاره به  خواسته هایی مردم گلستان، خاطرنشان کرد: مرد منتظرمنطقه هستند که زودتر به نتیجه برسد و راه آهن گنبد  به شاهرود و رسیدن آن به بندر عباس، احداث بیمارستان 400 تختخوابی و بیمارستان جامع سرطان که سالهاست پزشکان در این استان و شهرستان تحقیقات آن را انجام دادند، مسئله آب مرزی ما و مشکلات اقتصادی مرزنشینان، مشکلات آبی استان و به سرانجام رسیدن سد نرماب ومرتفع شدن مشکلات آبی چهار شهر شرق استان که اگر سد به نتیجه برسد مشکلات بیش از 100 روستا حل می شود.

وی در خاتمه گفت: باید همه مسئولان باید قدردان این مردم باشیم  و از همه تشکر می کنم که به استقبال رئیس جمهور آمدید و وابستگی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به ظهور رساندید.

Havashi16

استاندار گلستان : امیدوارم این سفر عقب ماندگی های استان را مرتفع کند

در ادامه سید مناف هاشمی ضمن  قدردانی از حضور مردم رد اسقبال از رئیس جمهور گفت: در دوماه گذشته رئیس جمهور و هیئت وزیران در جلسات 3 ساعت و 15 دقیقه ای به اوضاع استان گلستان برای پیش بینی برنامه ها و طرح ها رسیدگی میکردند .

وی ابراز امیداوراری کرد: این سفر و برنامه های دوسال آینده ای که رهاورد این سفر است بتواند عقب ماندگی های که در استان ما در شرق و شمال وجود دارد مرتفع کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت ا.. نورمفیدی: مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری مردم را نگران کرده است / استاندار گلستان : امیدوارم این سفر عقب ماندگی های استان را مرتفع کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..