تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار آزمون؛ شانس آقای گلی جام ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون با درخششی که مقابل یمن و ویتنام داشت، با سه گل صدرنشین بهترین گلزنان جام ملت های 2019 بود اما چهار گلی که روز گذشته المعزعلی درون دروازه کره شمالی قرار داد، او را به آقای گل جام تا امروز تبدیل کرد. به مناسبت عملکرد فوق العاده ستاره های آسیایی در جام ملت ها، صفحه رسمی این مسابقات در توییتر نظرسنجی جالبی قرار داده است.

در نظرسنجی جدید توییتر جام ملت ها از مخاطبین این صفحه خواسته شده تا آقای گل احتمالی این مسابقات را پیش‌بینی کنند. در این میان گزینه های این نظرسنجی المعزعلی، سردار آزمون و الدور شومودوروف حضور دارند. با این حال 38 درصد آرا به گزینه ای متعلق است که آقای گل جام را بازیکن دیگری می داند.

کاربران توییتر این فرصت را دارند تا در 23 ساعت آینده در این نظرسنجی شرکت کنند.

43255




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار آزمون؛ شانس آقای گلی جام ملت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..