تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امشب تهران برفی می شود

سازمان هواشناسی ضمن اعلام این که امروز و امشب در مناطق وسیعی از کشور از جمله در تهران باران و برف می‌بارد، پیش‌بینی کرده آخر هفته دمای هوای کشور تا ۱۰ درجه سردتر خواهد شد.

به گزارش شمانیوز؛ مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: امروز برای غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از شمال غرب، مناطقی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و بخش‌هایی از شمال شرق، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه با بیان اینکه در جنوب غرب و غرب رخداد رعد و برق دور از انتظار نیست، تاکید کرد: امروز همچنین برای سواحل جنوبی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا سه شنبه برای جنوب غرب کشور در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، شمال بوشهر و شمال غرب فارس بارش باران، گاهی رعد و برق و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود و در بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه بعد از ظهر سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می‌شود، گفت: روز جمعه دمای هوا در سطح کشور از ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و تا دوشنبه آینده این هوای نسبتاً سرد ماندگار خواهد بود.

هوای پایتخت امروز ابری، در بعضی ساعات بارش باران، اوایل شب بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۶ و صفر درجه سانتیگراد اعلام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امشب تهران برفی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..