تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارز و ریال را به صنایع اشتغالزا و صادراتی بدهید

رحمانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از مسئولان بانک مرکزی خواست منابع ارزی و ریالی را به صنایع اشتغالزا و صادرات محور تخصیص دهند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، رضا رحمانی در نشستی مشترک با رئیس کل و مدیران بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت که پیرامون نحوه تامین نقدینگی و تخصیص ارز و سایر مشکلات صنایع برگزار شد، گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی باید اولویت بندی شود و واحدهایی که در زنجیره تولید، اشتغالزایی بالا و صادراتی قرار دارند، به عنوان اولویت مورد توجه قرار گیرند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده نباید به واحدهایی پرداخت شود که محصولات آنها بازار ندارد، گفت: براساس مذاکراتی که با بانک مرکزی برای تامین مالی واحدهای تولیدی انجام شد، تلاش می کنیم در یک برنامه ۶ ماهه تا پایان خرداد ماه ۹۸، تسهیلات مورد نیاز این واحدها را براساس اولویت بندی تامین کنیم.
به گفته وی، تداوم فعالیت واحد های تولیدی و حفظ اشتغال مورد تاکید است و معاونان و رئیسان سازمان های وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در این ارتباط تلاش کنند.
رحمانی یادآور شد: این واحدها باید به وزارت صنعت تعهد دهند که تسهیلات سرمایه در گردش را برای تولید کالاهایی دریافت کنند که بازار داشته باشد.
وزیر صنعت خاطرنشان ساخت: هدف دولت از اعطای این تسهیلات به واحدهای تولیدی، حفظ و ایجاد اشتغال است و در زمینه تامین ارز کالاهای وارداتی آنها نیز بر اساس نیاز، اولویت بندی می شود که مواد اولیه، قطعات و ملزومات خطوط تولید در اولویت قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارز و ریال را به صنایع اشتغالزا و صادراتی بدهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..