تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی که اپراتورها باید مشتری‌مداری کنند

شاید برای شما نیز پیش‌آمده باشد که در نحوه خدمات‌رسانی اپراتورها مشکلاتی پدید آید و برای انتقال آن نیازمند ارتباط گرفتن با کارشناسان باشید اما برای مکالمه و پیگیری چالش‌های فراوانی پیش روی شما باشد.

به گزارش بورس نیوز، امروز مشترکان اپراتورها از سرعت پاسخگویی برخی اپراتورها انتقاداتی را مطرح ساخته چراکه راه‌های ارتباط گرفتن و صف‌های انتظار برای برطرف ساختن مشکل شبکه‌ای آنها زیاد بوده ضمن آنکه این اپراتورها از وقت بهترین استفاده را کرده و مسیرهای ارتباطی با مشتریان خود را ریالی کرده‌اند و مشترک مجبور به پرداخت هزینه برای حل مشکل خود شده است. بر همین اساس، می‌توان انتقادی را در خصوص برخی از اپراتورها اینگونه مطرح ساخت که ارتباطی اعتماد مشتری به برخی اپراتورها و انتخاب آنها به‌عنوان میزبان همراه خود، اما مشتری‌مداری در این شرکت‌ها فراموش شده و از هر لحظه مشتری، خواستار درآمدزایی هستند که در اصول رقابت‌پذیری و مشتری‌مداری چنین اصلی هیچ‌جایی درج نشده است.

سامانه‌های مرجع نیز همانند 195 رگولاتوری که برای نظارت بر اپراتورها ایجاد شده نیز در مرحله ثبت انتقاد یا شکایت، باید با اپراتورها در تماس باشد و سپس مشکل برطرف شود که مشترک طبیعتا زمان بیشتری را باید در انتظار نشسته تا راهکار حل آن ارائه یا عملیاتی شود.

بنابراین بهترین راهکار برای دریافت پاسخ، دور زدن سامانه‌های درختی مانند رگولاتوری بوده اگر اپراتورها در مسیر خود گام برداشته و مشتری‌مداری را با حفظ فاکتورهای اساسی اجرایی کنند تا هر مشترک در کوتاه‌ترین زمان بتواند پاسخ سوال و مشکل خود دریافت کند.

در بررسی اپراتورها نکته‌ای جالب به چشم آمد که سامانه 9990 از ابتدا برای مشترکان خود «همراه اول» رایگان بوده و صف انتظار آن نیز چندان شلوغ نیست و البته راهکار آنی ارائه شده به نسبت دیگر اپراتورها در وضعیت مطلوب‌تری قرار داشت ضمن آنکه دیگر ورود سامانه‌هایی همچون رگولاتوری نیز اولویتی پیدا نمی‌کند.

از سوی دیگر، بخش شکایت و پیگیری این سامانه نیز جالب بود زیرا مشکل به سریعترین زمان حدالامکان برطرف و پاسخ آن به مشترک رسانده شد.

بررسی بیشتری که از سامانه 9990 انجام شد می‌توان مشترکان این اپراتور از 12 سرویس رایگان بهره‌مند شوند چراکه خدماتی همچون «ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان»، « اعلام وضعیت سیم‌کارت و علت قطع تلفن همراه»، « اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن» و حتی نحوه فعال‌سازی اینترنت نیز ذکر شده بود و البته در سایت اطلاع‌رسانی فروش انواع Device های اینترنت همراه  نیز  بزودی از این طریق اجرایی می‌شود.

با این حال تصور می‌شود که شاید همراه‌ اول که به‌عنوان نخستین اپراتور اعتماد مناسبی از مشترکان خود را توانسته بدست آورد، به‌دلایلی همچون سطح خدمات، سرعت، هزینه و البته مشتری‌مداری و آینده‌نگری بوده باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی که اپراتورها باید مشتری‌مداری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..