تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیماران سنگین وزن دستگاه‌ها را از گارانتی خارج می‌کنند/ برخی افراد با سوءاستفاده از ارز دولتی آرامش بازار را از بین می‌برند

دبیر انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

خارج شدن از گارانتی دستگاه‌ها در صورت استفاده از بیماران سنگین وزن/ نبود انتقال پول سبب بروز مشکل در جهت خرید دستگاه‌های رادیولوژی شده استکریمی گفت: در صورت ارائه خدمات به افراد سنگین وزن و خرابی دستگاه، خدمات پس از فروش شامل آن نمی‌شود.

وحید کریمی دبیر انجمن رادیولوژی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ کمبودی از نظر تعداد مراکز رادیولوژی  ویژه بیماران سنگین وزن نداریم و حدود ۵۰ مرکز در سراسر کشور مشغول به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: بر اساس قرار دادی که شرکت‌های فروشنده دستگاه‌های رادیولوژی و تجهیزات تصویربرداری با خریداران انجام می‌دهند اگر وسیله‌ای خدمات به افراد بالاتر از وزن نوشته شده ارائه دهد، متاسفانه در صورت خرابی از گارانتی خارج شده و هیچ گونه خدمات پس از فروشی شامل این دستگاه نمی‌شود.

دبیر انجمن رادیولوژی ایران افزود: متاسفانه در طرح تحول مراکز رادیولوژی به خصوص بخش خصوصی توجه جدی قرار نگرفته است و به دلیل اختصاص نیافتن ردیف بودجه مناسب برخی از این مراکز تعطیل و یا در حال ورشکستگی هستند.

کریمی بیان کرد: در حال حاضر کشور از نظر دستگاه‌های رادیولوژی  و تجهیزات تصویر برداری مانند فیلم و چیت‌های تشریفی با هیچ مشکلی رو به رو نبوده و خرید دستگاه تصویر برداری مانند سونوگرافی یا ام آر آی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل بسته بودن راه‌های انتقال پول و اعمال تحریم های ظالمانه خرید دستگاه و پرداخت پول با مشکلاتی رو به رو شده است و ما برای تامین لوازم مصرفی و تجهیزات تصویر برداری کشور به صورت غیر مستقیم و با افتاده از کشور واسته تبادلات پولی را انجام می‌دهیم.

دبیر انجمن رادیولوژی ایران گفت: با آنکه ارز دولتی به جهت خرید تجهیزات رادیولوژی و لوازم مصرفی تعلق گرفته است اما به دلیل نظارت کم بر روی پروسه فروش دستگاه‌ها به شرکت ها و مراکز رادیولوژی قیمت دستگاه بیشتر از حد معمول افزایش پیدا کرده است.

کریمی افزود: افزایش قیمت دستگاه‌ها و لوازم جانبی با آنکه تعرفه‌های رادیولوژی ثابت باقی مانده است این مسئله باعث بروز محدودیت مالی و مشکلات از این قبیل می‌شود و کار مراکز رادیولوژی با مشکل بر می‌خورد.

دبیر انجمن رادیولوژی ایران یادآوری کرد: سازامان‌های زی‌ربط باید بر روی خرید دستگاه‌های رادیولوژی و ملزومات مصرفی مانند چیپ‌های تشریف نظارتی بیشتر داشته باشند تا در چنین شرایطی افرادی از ارز دولتی سوء استفاده نکرده و آرامش بازار را از بین نبرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیماران سنگین وزن دستگاه‌ها را از گارانتی خارج می‌کنند/ برخی افراد با سوءاستفاده از ارز دولتی آرامش بازار را از بین می‌برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..